Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. június 23., szombat 14:27



Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
 Bármiféle teleportból bekövetkező halál 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. december 19., hétfő 0:02
Hozzászólások: 405
Hozzászólás Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Pár napja bejött ez a bug, hogy ha teleportálunk, akkor a talajba spawnolunk, és ha peches az ember, meg is hal. Pl Halálistennél simán be lehet esni emiatt a lávába. Nekem nem veszett el semmim, de úgy olvastam, sokan vannak pechesek.

_________________
Kép


2013. február 2., szombat 22:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. január 4., péntek 20:59
Hozzászólások: 80
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
SwedishTime írta:
Pár napja bejött ez a bug, hogy ha teleportálunk, akkor a talajba spawnolunk, és ha peches az ember, meg is hal. Pl Halálistennél simán be lehet esni emiatt a lávába. Nekem nem veszett el semmim, de úgy olvastam, sokan vannak pechesek.





ilye nekem isvolt,elpusztult miatta 4 kutyám


2013. február 2., szombat 22:31
Profil

Csatlakozott: 2012. augusztus 28., kedd 9:31
Hozzászólások: 77
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Ma nekem is sikerült a földbe / föld alá tpzni.

Kérhetek visszatérítést?

Szerk: Időközben szerencsére meglettek a cuccok.


2013. február 3., vasárnap 18:00
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. február 7., csütörtök 16:08
Hozzászólások: 38
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Nekem az a nagy problémám hogy ha nyomok egy /haza -t akkor beesek a padloba ugyan nem halok meg de roppant idegesitő. A másik ha bookal teleportálok és ha a book(5x5) alatt nincs semmi vagy kicsi rés, akkor beesek és kereshetem a kiutat de ez a bug már egy ideje előjött és nemtudom mért nem néznek utána:/


2013. február 24., vasárnap 13:27
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Kikerestem a bugjelentést, hátha tudja ez alapján dev staff hotfixelni: https://bukkit.atlassian.net/browse/BUKKIT-3461
Mintha a commentekben lenne is egy kódrészlet hozzá.


2013. február 24., vasárnap 13:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Az a "fix" annyit csinal, hogy egy koordinataval fentebb teszi le a playert (ha az a blokkures). Nem tudom, hogy az amugy mennyire jo megoldas, okozhat ez is problemat.


2013. február 24., vasárnap 13:50
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Azért remélem segítettem vele valamicskét :)
(Legalább tudjuk mi miatt van a dolog)


2013. február 24., vasárnap 13:53
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Eriaror írta:
Azért remélem segítettem vele valamicskét :)
(Legalább tudjuk mi miatt van a dolog)


Azt igazabol tudtuk, hogy mi miatt van. Bar igy a tobbiek is tudhatjak. :)

Igazabol az a baj, hogy ezt mi oldalunkon megjavitva sokkal tobb mas problemat is okozhat. Azt megprobalhatjuk, hogy a szefre berakjuk aztan meglatjuk legalabb azon segit-e.


2013. február 24., vasárnap 14:02
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Így nekem józan ésszel végiggondolva (lehet most orbitális hülyeséget fogok írni):
Beesel a blokkba mert akkor érkezel meg amikor még nem töltött be a chunk alattad. Akkor nem úgy kellene hogy:
Teleportáláskor kicsit várakoztatja a TPt, előbb betölti a playernek az adott chunkot és csak aztán küldi oda? Ilyet nem lehetne?

(Elnézést, hogy írom itt a baromságokat, csak engem is bosszant ez a bug)

_________________
- Eriaror


2013. február 24., vasárnap 14:11
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Bármiféle teleportból bekövetkező halál
Megprobalom leegyszerusitve elmagyatazni.
A teleport ugy mukodik, hogy a szerver tudja az igazsagod, a kliensed tippel. Amikor teleportalsz, meg nem kapod meg az informaciot a szervertol, de hogy ne legyen akadozas a jatekelmenyben, a kliens mar odarak es megprobalja kitalalni, mi kellene, hogy tortenjen. Ha be van toltve a chunk, ez altalban rendben is van. Ha nincs, akkor a kliens rosszul tippel es itt a baj.
Erre kicsit szemleltetobb pelda az, amikor kiutsz egy blokkot. Ha nagy a lag, akkor a szervertol lassan kapod meg az informaciot arrol, hogy kiuthetted-e. A kliensed viszont nem tud a szerver logikajatol, igy betippeli, hogy a kiutes sikerult. Ha valojaban nem tortenhetett volna ez meg, akkor azt latod, hogy kiutod a blokkot, majd egy masodperc mulva a blokk ujra megjelenik, mert a szerver oldalrol megerkezik a korrekcios (pl lehetne a kliensben tobb logika erre vonatkozoan es akkor lehet a kliens jobban tudna megtippelni, hogy mi lesz).
Ha nem lenne ilyen, szaggatna nagyon a kliensoldalon a jatek, full elvezhetetlen lenne. Ilyen problemak, mint a teleport bug pedig azert vannak, mert sajnos nem tul jol van megirva a kommunikacio a ket fel kozott a Minecraftban, illetve nem is feltetlen a legjobb es legujabb megoldasokat alkalmazzak (bar amugy javitottak rajta mar tobbszor, azert erezhetoen jobb, mint regebben).


2013. február 24., vasárnap 14:19
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu