Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. június 25., hétfő 17:47



Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Vas Gólem és vas farm 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2013. január 20., vasárnap 12:26
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: ZZ Plural Z alpha
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
A külön erre a célra kihelyezett farm, elég nagy belenyúlás lenne a mechanikába.
De ha farmonként 63 mob lehet, az a fejenkénti moblimitet messze túlszárnyalja. Nem jutna másnak mob, a korábban leírtaknak megfelelően.
Ha pedig az egész világon összesen lehetne 60 falusi, az túl kevés. Pláne a három vasgólem egyszerre. Teszem azt, csinálok magamnak 3 vasgólemet, hogy védjem a moboktól a birtokomat, és akkor már senki sem tud farmolni.

Meg sokkal bonyolultabb lenne megadni, hogy egy bizonyos zónában ennyi a moblimit erre a mobra, és csak ennyi spawnolhat, mint a jelenlegi "természetes úton nem spawnol". Nem is biztos hogyegyáltalán megoldható ez a zónás farm. De ha le is programozható, túl "mű" megoldás lenne. Nagyon idegen a survivor világától.

Az eredeti vasgólem-mechanizmus visszaállítása lenne a legtermészetesebb módszer, de már megbeszéltük, mennyire terhelné a szervert: nagyon. A korábban ecsetelt okok miatt.


2013. június 1., szombat 16:45
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Egyszerű a megoldás: rendszeresíteni egy állami bányaüzlet szerűséget, ahol adott gomb megnyomására mondjuk 64 peták levonódik a számláról, és 1s vasöntvény kerül a markodba. Ugyanezt arannyal, lapissal, valamint a többi ásvánnyal. Ez egyrészt stabilizálná az árát, másrészről biztos utánpótlást nyújtana, a "ha lusta akkor költekezzen" alapon. Továbbá akár itt picit olcsóbban el is lehetne adni az érceinket, öntvényeinket, ásványainkat. Ez talán a legegyszerűbb, és legtisztább megoldás.


2013. június 1., szombat 17:48
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Nem értem mért lényeges,hogy meg marad-e a gólem vagy nem mert kb 0.02mp múlva már el is égetem a lávába. Mégis hogyan tudna akkor felgyülemleni?
Bármikor mutatok a szerveren olyan helyet ahol van vagy 150 disznó egy karámban. Vagy volt olyan tojás farmunk ami másodpercenként kettőt termelt.
Érdekes a szerver ment nyugodtan, pedig 100% biztos vagyok benne ,hogy rengeteg ilyen hely van a mappon.
A vasra igen is szükség van nagy mennyiségbe. Pont erre találták ki ezt a lehetőséget (...és nem valami gagyi alkímiára van szükség ami 1000x többe kerül mint ez...)
Meg különben is ha építek egy város azt ugyan úgy tele fogom rakni NPC-kell, meg persze más is ezt csinálja. Ott is lesz vagy 100 npc.
Csak annyi a különbség ,hogy ha városnak hívom akkor nem baj, ha farmnak akkor baj...

Látok itt olyan agyament ötleteket,hogy az már hihetetlen. Nem az a lényeg,hogy nem tudod megvenni vagy ki bányászni.
Hanem az, hogy ingyen kéne hozzájutnod ezáltal. Ami nagyban megkönnyítői az építkezést és nem kell éveket bányászni csak várni kell rá még gyűlik (Ráadásul gyárilag benne van).
Nem mindegy a különbség. Ne várja már el senki tőlem meg mástól se,hogy amit ingyen megkaphat azért szívjon napokat,
csak mert valaki szerint erről kéne szólnia a játéknak. Ez a szerver a rengeteg alkímia miatt futhatna akár kreatívban is,
szóval nem nagyon értem mért azokat kell kiszedegetni a játékból ami gyári.

Kicsit unom már ezt. Ezen a szerveren mániája a vezetőségnek a dolgok kivétel...
Voltak már itt akkora baromságok,hogy az hihetetlen. Pl mikor ki lett véve a nether. "minek az úgy sincs ott semmi amit nem lehet alkímiázni" mintha az lett volna a lényeg.
Nincs End. Minek is az inkább jó drágán alkímiázd azt a követ amivel ott minden tele van.
Kíváncsi lennék az ender chast-re mi az indok...
Értem én,hogy a vezetőség azt szeretné ha mindenki a földet túrná csak azt nem miért?
Ahogy fejlődik a játék szép lassan mindennek a gyártása automata lesz. Ezt jobb lenne már felfogni!
Azt még megérti az ember,hogy ne építsen hatalmas számítógépeket stb. Na de azt már nagyon nem,hogy nem építhetek pl automata dinnye,tök, csirke farmot?
Oké legyen! Mindenki csináljon karámokat és tartson vagy 200 állatot majd megnézzük melyik lagoltat jobban! Teljesen igazatok van a 10-20 csirke meg az a 10 piston nagyobb lagot csinál mint egy hatalmas karám. Nincs óra jel meg semmi egy dinnye farmban, csak a block frissítést érzékeli. Ami meg csak akkor megy ha be van töltve egyáltalán az a terület.
Érdekes,hogy egy tekkit szerveren nem nyavalyognak ennyit ahol 1000x terhelés alatt van a szerver, ahol be van töltve egy rakás plusz rész is ahol nincs senki, ahol egy auto farm trágyázással kb 2 másodpercenként szüretel.

Most őszintén egyszerre fent van max 20 ember. (általában annyi se)
Mennyi az esély arra,hogy mindenkinek van vas farmja?
Mennyi az esély arra,hogy mindenki pont a vas farmja mellet van?

De ha ezek után sem voltam elég meggyőző akkor mondok egy nagyon triviális megoldást. Időszakhoz kell kötni a gólem spawnját. Pl este 10-től másnap délig.

U.I. A játék készítői azt akarták volna, hogy ne lehessen farmolni a vas gólemet akkor nem így csinálják meg.


2013. június 4., kedd 3:26
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Ilyeneket én szoktam írni...
Mindenesetre az, SSyrius, hogy a Huncraft állomás a Survival és a Kreatív között, az igaz. Valójában a játék már elvesztette a Survival lényegét. Csak a nagy dolgok számítanak. Ha akarsz valami kicsi remeteházat 3 emberrel (vagy kolostor, vagy akárminek lehet hívni), nem találsz rá embert, mert már mindenhol csak "bányássz és építs". Minecraft => Mine & Craft = bányássz és készíts. De ettől még nem erről szól a játék. A házamat gyakorlatilag csak azért volt idegőrlő megépíteni, amíg kifarmoltam azt a 25 stack farönköt, három fajtából, mert nem akartam megvenni. Pedig az is nagy a Minecraftos átlaghhoz képest, de az nem számít.
Szerintem ideje lenne nem csak egy "eventnek", hanem egy "teljes átalakításnak" a szerveren. Egy olyan ötletelés, rendszer kellene, amivel egy kicsit RPG-bbé, egy kicsit Survivalosabbá vinnénk el a szervert, és mégis megmaradna a Huncraft lényege. Az, hogy építs szépeket.
Fontolgattuk (többes szám oka, hogy én és még két ember, akik kérték a névtelenséget), hogy itthagyjuk ezt a szervert, és keresünk egy olyat, ahol még megvan a Survival varázsa. Ahol ténylegesen együtt kell működni, ahol a gyémánt megtalálása órákat vehet igénybe, ahol nem elég lemenni a tóba és egy perc alatt öt tintahalat megölni hogy legyen 5 duplaláda fekete gyapjúd, ahol még megvan a Survival játékmód varázsa. Az első survival mapomon, ahol még minden újdonság volt, nem tudtam megkülönböztetni a sódert a cobblestonetól, és odamentem egy creeperhez, mert nem tudtam, hogy micsoda, aztán hanyatt estem a székkel, mert nem tudtam, hogy mi történt, az jó móka volt. A Huncraft kezd egyre kevésbé az lenni.
A bajom az egész Minecraft-rendszerrel az az, hogy nehéz "triggereket" építeni. Nehéz Redstone-szerkezeteket csinálni, amikkel megvalósítható egy RPG, ami nem kincskeresés, nem öldöklés, hanem egy tőled függő "történet". Ezért, hogy a Survival élményt vissza tudjuk hozni, kellene némi változtatás. Hogy mi, azt rábízom a játékosokra, habár mondanék pár ötletet, bár ezek a saját javamra szolgálnának többnyire, úgyhogy nem ígérem, hogy mindenki örülni fog ezeknek.
Javaslom egy olyan "rendszer" leprogramozását, amivel a játékosok széfjét, mindkét inventoryjukat és az egész "régi világot" befagyasztanánk. Megmaradna minden, csak lefagyasztva. Így újra kézzel kellene bányászni a fát először, újra megjönne a "barlanglakás", és újra érdekes lenne a játék, mert félni kéne a creeperektől, és nem akarna senki sem akkor rájönni, hogy hoppá, ez creeper volt, amikor már felrobbant, majd egy vállrándítással menni tovább. Valamit ki kéne szerintem találni, mert oké, hogy új 1.5 spawn, amire már majdnem egy hónapja várunk, oké, hogy alkímiák, oké, hogy építeni, de már nincs mit.
Hogy hogy tudtam a vasfarmból ide eljutni, nem tudom. A vas farmolását már régóta támogatom, és ezt a "hatalmas moblimit, terheli a szervert" dumát meg el lehet dobni. Amikor Weleios a tehénrafmjánál van, és éppen vagy 45 tehénspawer működik. És? Én a házamnál nem vettem észre belőle semmit, pedig ott vagy 250 mob volt, ami folyamatosan egyre több és több lett.
Valójában itt már nem csak a vas farmolása van, hanem az egész szerver alapproblémája. Minden, és mindenki, aki jó, megosztja a közösséget. A Huncraft is ilyen. Van, aki talán csak a saját "politikáját", érdekeit védi (talán Zolorado például, mert neki ezek szerint most sok vasa van). Nem akarom szentlélekként beállítani magamat, de azt hiszem, hogy most, nyári szünet sokaknak, ideje lenne valami változtatásnak. De jó nagynak. Kezdjük azzal, hogy megengedjük a vas farmolását, vagy ne? Ez már nem rajtam múlik. Én támogattam, az érvek megvannak, szerintem már csak Kzed döntésére várunk.


2013. június 4., kedd 15:07
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
A mobmennyiség tényleg alig érezhető, saját gépem (P4 3,2GHz proci, 4gb ram, és 1Mbit/s netkapcsolat) is épp hogy belaggol, mikor nekiállok a CITADELL CITY kellős közepén elsüllyesztett tehénfarmon XP-zni. ~30 spawner működik ott jelenleg, valamint szabadlábon kóricál a fejem felett kb 40 falusi, plusz jó esetben pár játékos, és senki nem érezte meg hogy ott öldöklök éppen, mint mondtam, még én sem, és szerintem nekem van az aktív játékosgárda közül talán a leggyengébb gépem.


2013. június 4., kedd 15:50
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
konyvfalovb nem hiszem ,hogy a játékosok nagyon örülnének egy nullázásnak. Szerintem az tenne a legjobbat a szervernek ha az új map-ra nem mehetne be akárki.
Csak aki tud is építeni. Sajnálom de nem érdekel ,hogy A 12 éves Kis Pista milyen viskót épít, vagy milyen barlangban lakik.
Szerintem nekik amúgy is mindegy az,hogy valami farmolható vagy nem, vagy hogy melyik mapra épít. Ez csak minket érint akik nagyban építenek.
Elvégre is a nagy része ember nem épít nagyban, sőt sokszor csak valami minimalista házikóban éldegél és az köré épít egy kis gazdaságot.
Egy ilyen embernek biztos nem lesz gigantikus vas farmja vagy redstone rendszere. Ettől biztosan nem kell félni.
Ha meg nem lesz reklámozva minden 12 évesnek ,hogy jaj de jó dolog ez a vasfarm akkor meg tuti nem is építenek semmijet.

A legnagyobb problémája ennek a szervernek szerintem az ,hogy minden tele van viskókkal meg gagyi dolgokkal.
Meg lehet nézni,hogy a legtöbben nem maguktól találnak ki valamit. Hanem beköltöznek valaki környékére és annak a stílusát majmolják, de azt is bénán.
Bárki megnézheti bármelyik spawn környékét mind olyan.
Pedig ha lenne egy elválasztás a két réteg között akkor sokkal szebb dolgok születnének.
Akkor szívesen átmennél a szomszédba segíteni, vagy ép hozzád jönnének.
Lehetne közös nagy project-ekbe kezdeni, de mégis kinek van arra türelme ,hogy mindig leellenőrizze az illetőt tud e építeni rendesen vagy nem.
Ez a látványosság rendszer egy jó ötlet lett volna ha nem lenne minden második bokor látványosság.


A lényeg a lényegben az,hogy szerintem az új mapra be se kéne engedni Kis Pistáékat. Van elég moderátor,hogy eldöntse ki mehessen be vagy nem.
Legalább ösztönözné az ott maradtakat,hogy szebbet építsenek. Az új mapon meg új rendszert hoznák létre. Az úgymond látványosságokat a weboldalra gyűjteném vagy egy google+ profil alá (korlátlan kép feltöltés) és onnan lineklném.(picassa képnézegető esetleg) ahol lehetne rá szavazni. Elvégre is az már rég kiderült,hogy nem mindig látványosság ami annak lett jelölve. Oda lehetne írni ,hogy hogyan találsz oda ha meg szeretnéd nézni. Arról nem is beszélve,hogy ez ingyen reklám a szervernek. Főleg ha az oda vezető utat sem föld bódék szegélyezik.


2013. június 4., kedd 16:30
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. január 20., vasárnap 12:26
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: ZZ Plural Z alpha
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Nincs vasam. És sok vasra lenne szükségem nekem is.
Ha visszakerül az iron golem spawn, akkor csakis a természetes módon, nem úgy, hogy közben el*****i az iron golem és a falusiak egyéb felhasználhatóságát, és/vagy hogy át kelljen írni a fél AI-t.
Az alap iron golem farm ellen (ha visszaolvasod) csak a moblimitet hoztam fel. Ami miatt eredetileg kivették, gondolom volt oka (remélem, okkal van kivéve).

Az meg nonszensz, hogy attól lesz survivorösebb, hogy nem kell ásni. Az inventory befagyasztását nem kommentálnám én is...

SSyrius, azok, akik tudnak építeni, már kaptak egyszer egy új világot: Skyland. Mégsincs ott szinte soha senki. Az új világban ugyanez lenne.

Szerk, de tényleg jó ötlet lenne katalogizálni a jelenlegi (és a leendő) látványosságokat. De ahhoz minimum a koordináták kellenének.


2013. június 4., kedd 18:15
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Skyland is élet képes volt amíg működött a generálása. (Egy normál világnál ilyen probléma nem lenne)
Survivor-ről itt már régen szó sincs. Aki akart az már enchantolt magának olyan páncélt amivel szinte sebezhetetlen.
Kategorizálásnál szerintem tök fölösleges időt fektetni a régi rendszerbe.
Túl sokáig tartana és ahogy előbb írtam olyan dolgok is látványosságok amiknek nem kéne annak lenni.(Persze fordítva is igaz)
Az új mappon viszont könnyedén meg lehetne csinálni a dolgot.

Nem tudom mennyire lehet bonyolult de nem hiszem,hogy túlságosan nehéz lenne megcsinálni.
A szerveren a nap folyamán este 10-től alig vannak fent. Délelőtt max 1-2 ember ha van. Délkörül talán 2-4 max. 4-5 felé kezdenek gyülekezni.
Ha annyira baj,hogy sok a lespawnolt golem meg falusi (amit kétlek mivel ahhoz még ott is kell állnia az illetőnek)
Akkor ki kell hagyni a forgalmas időszakokat. Este 10től másnap 15:00ig például tökéletes lenne és ha akkor sincs lag és minden tökéletes akkor akár mehet mindig.

Az meg alapból rossz kifogás hogy lagolsz a környékén, egyszerű a megoldás ne gyere a spawnerem környékére ha nem bírja a géped. Anno is volt olyan,hogy oda teleportált valaki hozzánk a csirkefarmra és panaszkodott a lagra. Én meg mondtam neki ,hogy el lehet menni az egy egyszerű megoldás. Akinek nem bírja a gépe az nem épít akkorát és kész. Ne azért szívjunk már mert egyeseknek gyenge a gépe. Attól még ő nyugodtan építhet valahol.


2013. június 4., kedd 18:44
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Hihetetlen, hogy mennyire nem értettétek, amit le akartam írni, bár, mint fentebb írtam, nem lényeges, nem zavar. Bár a "befagyasztás"t szándékosan írtam "törlés" helyett, gondolom, értitek, hogy miért.
Mellesleg a "survivor-feelinget" én is érzem, ahol van, nem tudom, hogy miért mondjátok, hogy "ígymegúgy nem lesz survival-szerűbb", ahelyett, hogy megpróbálnátok úgy érteni, ahogy mondtam. Nade mindegy.

Szerintem az új világra nem kellene szigorú korlátokat felállítanunk, de valamit azért kéne. Nem kellene látványosságokat felépíteni, hatalmas nyersanyagszükségletekkel. Elég lenne, ha valahogy bebizonyíthatná az illető, hogy jól épít, vagy hogy kitartó. Szimplán egy kisebb házat kellene felépíteni az embernek a régi világban (kéne valami név neki), vagy valamit, és egynéhány nyersanyagot összefarmolnia, hogy az új világba átengedjük. A régiek meg már valószínűleg teljesítették ezt a "kihívást", valamit csak csináltak. Ha meg nem, itt az ideje.
Így szerintem nagyjából jó lenne.

Összegezve (eddig):
ÉRVEK:
- kevés a vas a szerveren, és a játékosok "lusták" bányászni
Az adminság/moderátorok szerint legalábbis.

- fellendülne a kereskedelem (a vasé legalábbis)
Ezen van mit magyarázni?

- újabb automatizált dolog, könnyebben jutnánk vashoz
Bár vannak, akik szerint pont ez nem jó.

- mert ez is a játék alapja, ha nem akarták volna a farmolhatóvá tételét, nem csinálták volna meg.
Bár, lehet, hogy nem is akarták farmolhatóvá tenni, csak így jött össze. Mindenesetre így van.

ELLENÉRVEK:
- a falusiak miatt laggolna (vagy nem)
Fentebb írtuk már páran, hogy ez nem igazán akadály.

- eláraszt(hat)ná a szerver piacát a sok vas.
Annyit valószínűleg nem termelénének a vasfarmok, vasra mindenesetre szükség van.

- Nem tűnnek el a vasgólemek, és laggoltatnak.
SSyriust idézném: "Minek, ha két másodperccel később elégnének a lávában?" Nomeg 2 nem despawnolt vasgólem nem laggoltat.

Szóljatok, ha kifejeltettem valamit.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára konyvfalovb 2013. június 5., szerda 14:53-kor.



2013. június 4., kedd 19:41
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Igen nagyjából itt tartunk. Most már vehetnék a fáradságot,hogy elolvassák és írjanak véleményt az illetékesek is.

Még annyit,hogy szerintem nem lenne tumultus vasból a piacon mert nagyon sok mindenre el tudnák használni az emberek csak nincs mit elhasználni. :(


2013. június 4., kedd 22:15
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 43 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu