Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. október 21., vasárnap 15:21



Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Vas Gólem és vas farm 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Mi lenne, ha bele lenne írva a kódba (és itt jön az, hogy újabb ok iKrisnek a "szórakozásra"), hogy a vasgólemek despawnolnak ha a chunk nem lesz betöltve, és csak admini engedéllyel lehetne vasgólemfarmot csinálni, mert egy olyan admintoolt hozzáadnátok a "készletbe", hogy a falusiak ott nem mozognak, nem gondolkodnak, nincs agyuk gyakorlatilag, csak vannak? Mint a paintingek (azok is entity-k!). És akkor kijelölik a vasgólem-farm teljes területét, és a falusiak onnantól kezdve agyhalottak lesznek.
Na?


2013. május 31., péntek 14:37
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. január 20., vasárnap 12:26
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: ZZ Plural Z alpha
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Egyfelől ezt nem lenne egyszerű leprogramozni, másrészt így a falusiak minden egyéb felhasználhatóságukat elveszítenék (napfénydetektor, városok élettel megtöltése). És főleg, hogy attól mert nem mozognak, nem lesznek mobokból entity-k. És a túl sok entity is kifagyasztja ugyanúgy a szervert (lásd mippect esete a tálakkal, aka fatál error). Nem tudom, megjavult-e a frissítéssel az a bug, hogy az entity-k eltünedeznek, ah túl sok van belőlük a környéken (képkereteknél sokat tapasztaltam).

+1 nekem van egy házi vasgólemem. Van rajtam kívül is 1-2 embernek. 4 vasblokkba kerül megépíteni, nem szeretném, ha despawnolna a házamból, amikor elTP-zek mert ő a védelmi rendszerem kósza mobok ellen. Tehát az olcsó vasért feláldoznánk a falusiak és a vasgólemek felhasználhatóságát is.

A privát véleményem pedig, hogy ez már akkora beavatkozás lenne (átírják a kódot, egy admin/mod kijelöl neked egy farmot, ahonnan vasat termelhetsz), ami alulról súrolja a survivor alapú játék határait.

Vasra szükség van, sokra. De továbbra is valami alternatív megoldásra szavazok. Már meglévő, de fel nem használt erőforrások átformálására, nem újak bevezetésére. Szívesen hallanék még ötleteket!


2013. május 31., péntek 16:50
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Nem azt mondtam, hogy minden falusi meghalna. Ezért kéne kijelölni egy vasfarm zónát. Az azon belül lévő vasgólemek despawnolnának csak, az azon kívüliek nem.
2. Itt már csak valaki programozó tud segíteni, hogy megoldható-e az, hogy a falusiak kevésbé terheljék a szervert, de még mindig maradjanak meg mobokként. Mellesleg a "túl sok entity miatt despawnolnak" bug talán az orbitálisan nagy vasfarmok megépítésében (használatában) is gátolná a játékosokat, mert despawnolnak a túlnépesedett falusiknak a nem kellő részei (ismét mob farm zóna, be lehetne állítani egy mondjuk 60 vagy nem tudom mennyi falusis határt, ami gyakorlatilag egy Mob Cap lenne, és maximum egyszerre 3 vasgólem lenne, nem lehetne túl vagy farmokat csinálni. Vasgólemek ezeken kívül nem spawnolnának természetesen, és a falusiból se lenne így sok).
Még pofozgattam egy kicsit. Remélem, jobban tetszik (bár te ígyis-úgyis nemet mondasz, Zolorado).


2013. május 31., péntek 17:31
Profil

Csatlakozott: 2012. augusztus 28., kedd 9:31
Hozzászólások: 77
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Akkor már egy közösségi vasfarm kellene csak, amit használhat mindenki. Izgalmasabb is lenne, meg lehetne küzdeni hogy ki mikor mennyit vasat tud belőle szerezni.


2013. május 31., péntek 18:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. december 28., kedd 22:46
Hozzászólások: 396
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Egyrészt ellenzem a vasgólemes farmolást mivel a Minecraft szerves része a bányászat, másrészt pedig nem lehet pluginnal befolyásolni a mobok AI-ját, valamint nem lehet őket Entityként kezelni.
Az új mapon (ha egyszer végre megnyitjuk) pedig igazán sok friss bánya lesz.

_________________
"That's one slow step for sloth, one slow leap for slothkind." - simontomi
Kép


2013. május 31., péntek 19:07
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Ezek szerint az ötlet el van vetve.
Mindegy, úgyis el akarok majd kezdeni egy Móriás projektet.


2013. május 31., péntek 21:11
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. december 28., kedd 22:46
Hozzászólások: 396
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
konyvfalovb írta:
Ezek szerint az ötlet el van vetve.
Mindegy, úgyis el akarok majd kezdeni egy Móriás projektet.


Nincs feltétlenül elvetve, max más módon kell megvalósítani. Nem csak én döntök egy-egy ötletről :D

_________________
"That's one slow step for sloth, one slow leap for slothkind." - simontomi
Kép


2013. május 31., péntek 23:53
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. január 20., vasárnap 12:26
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: ZZ Plural Z alpha
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Legyen egy közösségi command block, amin van egy gomb, és ha megnyomod, addol egy stack vasat :F
:notch:


2013. június 1., szombat 1:45
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. december 19., hétfő 0:02
Hozzászólások: 405
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Támogatom :twisted:


2013. június 1., szombat 7:36
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Vas Gólem és vas farm
Mit egy stackot, egy inventorynyi vasblokkot!
Nah hülyeséget félretéve valakinek van még valamilyen ötlete? A nagy farmok ellen már írtam fentebb egy "falusikorlátozást", kíváncsi vagyok afelőli véleményetekre.


2013. június 1., szombat 14:26
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 43 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu