Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. június 25., hétfő 5:47



Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
 Gyógyulás, Gyógyító Isten 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. július 14., csütörtök 9:07
Hozzászólások: 196
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Gyógyulás, Gyógyító Isten
No ez lehet megint csak megosztó lesz, de azért leírom gyorsan.
Nagyon nincs jelenleg értelme a Gyógyító Isten(nő)nek, mert ugye automatikus gyógyulás van. Ezt ki lehetne kapcsolni, és mint egy extrém survival szinten játszva csak aranyalmával lehetne visszaszerezni életet, valamint potionokkal. Ezek mellé természetesen megmaradhatna a Gyógyító Isten is, érezhetően megnővekvő funkcióval. Vélemények jöhetnek, kb arról lenne most tehát szó, hogy kivennénk az automatikus gyógyulást (ezt mint magánszemély mondom, nincs az ötlet mögött semmilyen staff). Tudom hogy építés orientáltak vagyunk, nem is azt mondom, hogy kezdjünk el hullani mint a legyek, de ezzel egy régebbi funkciót lehetne újra jelentéssel megtölteni. Uff!

_________________
"Mert az élet szolgája a kimondott szónak."


2013. július 11., csütörtök 13:27
Profil

Csatlakozott: 2013. január 21., hétfő 16:14
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Szlovákia-Nagy Födémes
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
Sajnálom. de nem támogatom :(
Nekem nem tetszik hogy egyszeribe leesek es egy csontváz öl meg 1 nyíllal, csak azért mert nem gyógyultam meg idöben.
De lenne 1 ötletem. Az 1.6-ban vannak extra szivecskék és ezeket adhatná a gyógyító istennö mondjuk 20 percre :)
Ez nem lenne jobb?

_________________
Good luck!


2013. július 11., csütörtök 14:27
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
Remek ötlet, danielliptak!
Még azt kellene kitalálni, hogy melyik aranyszíves effekt legyen, ugyanis kettő van.
  • Az első az Absorbtion (remélem jól írtam). Ez a hozzáadott szívekkel nem az életcsíkod bővíti, hanem afféle védő szerepe van, ezekből vesz le sebződésnél először, mielőtt a tényleges életcsíkodhoz nyúlna. A plusz szíveket feltöltve kapod, viszont a kajabár telisége nem tölti vissza őket, hanem időközönként újra megjelennek.
  • A második a Health Boost, ennek a neve is elárulja, hogy simán csak megemeli a max életed
Szerintem így ide a második illik jobban.

_________________
- Eriaror


2013. július 11., csütörtök 16:56
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. július 14., csütörtök 9:07
Hozzászólások: 196
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
danielliptak írta:
Nekem nem tetszik hogy egyszeribe leesek es egy csontváz öl meg 1 nyíllal, csak azért mert nem gyógyultam meg idöben.


Ez azért így nem igaz, mert ha gyógyulsz is lassan gyógyulsz, ugyanúgy megölne. Szóval ez számomra nem elfogadható érv. Ha megszorulsz akkor /home, vagy poti vagy aranyalma. Szerintem ebben nincs semmi bocsolult, csatában is ezt csinálod vagy PvP-n.

_________________
"Mert az élet szolgája a kimondott szónak."


2013. július 11., csütörtök 21:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
Akkor megkérdezem, hogy vajon miért alakította ki Notch azt, hogy jóllakottság esetén gyógyuljon az emberke?
A Health Boostot sokkal jobbnak tartom, mert ez a nem gyógyulsz egy teljes gameplay változást idézne elő, és a survival feelinget Hardcore-ra váltaná, ami nem lenne jó. Viszont a Health Boostot is csak úgy javasolnám, hogy 2 szív mellé adjon még pluszba egy regeneráció 10 perces effektet, és így 10 percig több életed és több regenerációd lesz, viszont nem gyógyítana meg azonnal, az szerintem eléggé életszerűtlen. AZ a sima 2 szív pluszba meg legfeljebb csaták előtt érne valamennyit is, háborúban viszont bele kellene szerintem kódolni egy olyat hogy leveszi a player összes effektjét a háború kezdésének pillanatában, és ha már annyian kéregetik kellene egy potion-mentes háború lehetősége, ahol csak kard, íj, nyulak, élelem és páncél lehet nálad, a potionokat meg aranyalmákat beleteszi egy chestbe/elteszi és visszaadja ha vége a háborúnak.

_________________
A Huncraft hivatalos kabalája és a Mr. Mázlimalac cím jogos viselője!


2013. július 11., csütörtök 22:05
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. július 14., csütörtök 9:07
Hozzászólások: 196
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
konyvfalovb írta:
Akkor megkérdezem, hogy vajon miért alakította ki Notch azt, hogy jóllakottság esetén gyógyuljon az emberke?
A Health Boostot sokkal jobbnak tartom, mert ez a nem gyógyulsz egy teljes gameplay változást idézne elő, és a survival feelinget Hardcore-ra váltaná, ami nem lenne jó. Viszont a Health Boostot is csak úgy javasolnám, hogy 2 szív mellé adjon még pluszba egy regeneráció 10 perces effektet, és így 10 percig több életed és több regenerációd lesz, viszont nem gyógyítana meg azonnal, az szerintem eléggé életszerűtlen. AZ a sima 2 szív pluszba meg legfeljebb csaták előtt érne valamennyit is, háborúban viszont bele kellene szerintem kódolni egy olyat hogy leveszi a player összes effektjét a háború kezdésének pillanatában, és ha már annyian kéregetik kellene egy potion-mentes háború lehetősége, ahol csak kard, íj, nyulak, élelem és páncél lehet nálad, a potionokat meg aranyalmákat beleteszi egy chestbe/elteszi és visszaadja ha vége a háborúnak.


Na ez az ami bonyolulttá teszi teljesen. Nem egyszerű azt lekódolni amit mondasz (és szerintem nem is fogja megtenni senki). A háború lehetősége miatt ez a plusszos dolog kiesik, így nem érdemes megfontolásra (hacsak tényleg le nem programozza valaki, hogy a hatás a PvP helyeken leesen). A gyógyulás elvesztése könnyen megoldható (konkrétan egy 1-est kell 0-ra írni, és kész is. Azt meg még hozzátenném, hogy "anno" nem volt regenerálódás, kajával lehetett gyógyúlni (talán ez is visszatérhet mellé, felőlem belefér, de igy megint nem fog sokkal többet jelenteni a Gyógyító Isten). És megint csak hozzáteném hogy a regenerálódás nem Notch alkotása, hanem Jeb-é. Uff.

_________________
"Mert az élet szolgája a kimondott szónak."


2013. július 12., péntek 11:02
Profil

Csatlakozott: 2013. július 2., kedd 13:16
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
Nem értem miért erőlteted ennyire a regenerálódás kikapcsolását. Szemmel láthatóan az emberek többségének nem tetszik az ötlet (mellesleg nekem sem), mivel ez egyértelműen survival irányba vinné el a játékmenetet, és tudtommal a HunCraft még mindig egy építés orientált szerver. Az, hogy PVP-ben meg háborúban mivan, az engem nem különösebben izgat, mivel én építeni járok fel a szerverre, nem egymás fejét ütni egy pixel karddal. (Erre vannak sokkal megfelelőbb játékok, a minecraft-nak szerintem nem erről kellene szólnia)
Ha pedig tényleg csak arról van szó, hogy a gyógyító isten temploma ne pókhálósodjon, akkor lehet csemegézni a fentebb elhangzott remek, építő jellegű ötletekből, szerintem vannak benne nagyon jók.

"És megint csak hozzáteném hogy a regenerálódás nem Notch alkotása, hanem Jeb-é. Uff."
És az azért baj mert.... miért is?? Ilyen megfontolásból még mindig valamelyik béta verzióval játszhatnánk.


2013. július 12., péntek 12:07
Profil

Csatlakozott: 2012. augusztus 31., péntek 23:38
Hozzászólások: 28
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
szerintem semmi ilyesmire nincsen szükség,nem támogatom. :(


2013. július 12., péntek 12:49
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 25., vasárnap 6:32
Hozzászólások: 152
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
Ha tényleg építeni akarsz akkor a területedet levédeted és kérsz 1 admint hogy nem spawnoljon ott mob+ az épületek nagyja ki van világítva, ezért az építőket ez nem kéne hogy zavarja. Nekem pl. tetszik az ötlet.

_________________
A beszéd nem kommunikáció.
A Gonoszságot nem lehet tanulni. Erre születni kell!


2013. július 12., péntek 13:53
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. június 9., vasárnap 13:01
Hozzászólások: 75
Hozzászólás Re: Gyógyulás, Gyógyító Isten
Újoncok szempontjából nagyon nehéz lenne a játék.Jelenleg, csak pár állatot kell öljenek, hogy ne haljanak éhen, de potiont és aranyat szerezni sokkal nehezebb.Amig elindulnánk csak kinlódás lenne.Emelett elveszne a húsfarmok és állatspawnerek lényege, mivel már az ennivaló semmire nem kellene.A kajagazdaság talán a legnagyobb, igaz, hogy majdnem mindenkinek van spawnere, de az is, hogy mindenkinek kell hús,hogy ne haljon éhen, igy ez is kiesne a játélból.Épitkezés szempontjábol frusztraló lenne,ha nomonster zóna is, néha leesel és sebződsz, azonnal kell egyel-igyál, nem tudsz csak visszamászni,tudván, hogy regenerálódsz.Épitészek, csak potiont használnának, mert a sok aranyat inkább épületekbe tennék.Sok variáció nem lenne, csak potion maradna.

Az igaz, hogy a gyógyitó istennőnek nincs igy semmi értelme, de talán nem ez a legjobb megoldás a visszahozására, mivel több játékos lenne felháborodva,mint aki örülne, ennek az újutásnak.

Az absorbtion meg a healt boost, PvP-ben értelmetlen lenne, mivel vagy mindkettő player venne, ekkor nem sokat számitana, vagy csak az egyik, akkor igazságtlan (ez ugyanolyan vitálat szülne mint jelenleg a potionos, vagy nem potionos pvp).Ha szörnyek elől menekülsz, mert tegyük fel sok van és kevés az életed, akkor elkell tpzz a gyógyitó istenhez egy Healt Boostért, de a mobok addigra despawnolnak a tp miatt.Mindkettő jó ötlet, de nem sokat segitene.

_________________
Kép


2013. július 12., péntek 13:57
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu