Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. június 24., vasárnap 1:22



Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
 Kreatív mód ötlettár 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Kreatív mód ötlettár
Nos, ha már felmerült az ötlet és itt vannak az ünnepek, írjunk össze egy ötletlistát a kreatív módról és világról Jézusk^w az admincsapatnak! Először Google doksit akartam, de rájöttem, hogy erre a fórum jobb formátum lesz, mert biztos fog némi (konstruktív!) vitát tartalmazni ez a kis kezdeményezés. :D

Szóval a terv:
  • Leírjuk, hogy mikre gondolunk egyenként
  • Megvitatjuk az egészet, közös nevezőre hozzuk az ötleteket
  • Összerakjuk a Google doksit a kész ötletekkel
  • ???
  • Profit! :D
És természetesen jöhet ide bármilyen kreatív móddal kapcsolatos ötlet is, azért neveztem el így a topicot. ;)

Örülünk, ha a staff hozzászól, legyen az bármi a helyesléstől az ez igy nem lesz es kesz-en át egészen az ez totális baromság-ig. :D Ezek csak ötletek, csak leírjuk őket, bármelyiket el lehet vetni.
Örülünk, ha egy kicsit beleláthatunk, hogy Ti hogyan képzelitek/képzelnétek el a kreatív módot a Huncrafton, és természetesen
örülünk, ha ötleteket tudunk adni! :)

_________________
- Eriaror


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Eriaror 2014. december 17., szerda 19:40-kor.



2014. december 17., szerda 19:09
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Kreatív mód ötlettár
Akkor kezdem rögtön én:
  • Ami a legfontosabb, hogy könnyen lehessen nagy terepeket átalakítani, módosítani, eltüntetni, aka. vol_edit. Ebben benne volna a:
    • Copy-paste
    • Volume beállítása adott blokkra, esetlegesen többfélére, amikor random dönt a rendszer, hogy egy blokkot melyikre állítja a megadottak közül.
    • Volumeban egy (vagy több) féle anyag cserélése másfajta anyag(ok)ra. Többféle anyagra cserélés esetén ugyanúgy menne ahogy picit fentebb írtam.
    • Terraformáló eszközök. Alapesetben golyók lerakása adott blokkból elégséges, de lehet továbbfejleszteni a dolgot ilyen talajsimító meg sokféle más eszközzel. Ez utóbbi persze közel sem priortiás.
    Azt még én sem tudom, hogy hogyan és mennyire lenne hozzáférése ezekhez az egyszeri játékosnak... egyáltalán nem? blokk-kvótákkal, tiltott anyagokkal? teljesen?
  • Meg lehet gondolni az úgymond régi építész világ, a Skylands beleszerkesztését a kreatív világ fölé. Ezzel nem lenne még egy plusz erőforrásfoglaló világ a most bekerülő kreatív.
  • Avagy, meg lehet gondolni a Skylands kreatívvá tételét. Ebben az esetben a vanillában megjelent világ lehetne egy homokozóféleség, a Skylands pedig a "komoly" építészek számára szánt kreatív világ.
  • A SKY jog átváltozhatna kreatív joggá, a megszerzése változatlan maradna, illetve kiegészülne a homokozó zónában elhelyezkedő műalkotás felépítésének alternatív lehetőségével. Meg kell gondolni ez esetben, hogy a homokozó világhoz kelljen-e ez a kreatív jog.
  • A kreatív világ befejezett részei tökéletes helyet adhatnának mini-questeknek, amik tovább szélesíthetnék a Huncraft fun-kínálatát (van erre jobb szó? :D)
  • Fontos lenne, hogy közös projektek legyenek. A kreatív mód csapatban nagyon jó, de magadban nagyon nem. Én remélem, hogy a Huncraft remek közössége nem hazudtolja meg magát és látunk majd ötletes és jó nagy közös projekteket, akár a vezetőség részéről is.

Elsőre ennyi, ami eszembe jutott. Félreértések elkerülésre végett, az egész topic-kal egyáltalán nem az a szándékom, hogy csak úgy beleokoskodjak az egészbe, aztán várjam a sült galambot. Csak ötletelek, ötletelünk; távolról sem a Nagy Sikerreceptet főzőcskézzük, hogy aztán majd sírdogáljunk ha nem az készül el a staff konyháján. Sőt, majd lehet próbálkozom én is pár pluginos kreatív-segédeszköz összekódolásával, ha maradunk a Bukkit API-nál egyelőre. :)

_________________
- Eriaror


2014. december 17., szerda 19:40
Profil

Csatlakozott: 2013. január 21., hétfő 16:14
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Szlovákia-Nagy Födémes
Hozzászólás Re: Kreatív mód ötlettár
Nem tudom hogy mi lesz ennek a vége, de az hogy még próbálkozol életbehozni egy szinte teljesen halott dogot, az figyelemre méltó, csatlakozom terveidhez, és szeretném ha több ember is jönne!
És ha már "ötletek" akkor ne legyenek, tervek, mert bármit is nézek az mind félkész cucc lett ami sosem lett befejezve :( Legyen szín tiszta improvizáció, Most pénteken 18:00-kor legyen a szerón aki tud ott lenni.

_________________
Good luck!


2014. december 18., csütörtök 22:00
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Kreatív mód ötlettár
Ha lennének ilyen nagyobb terraformáló parancsok, az is nem kevés munka után max 1-2 délutánra dobná fel a szervert. Korábban se győztem hangoztatni, hogy minél egyszerűbb, minél könnyebb egy adott dolgot elérni/beszerezni/megépíteni annál kevesebb motiváció jut a következő napra.
Régóta akartunk kreatív mapot is, hát...most lett. Kb azon a héten annyi is lett a szerver forgalmának. A régi mapra azért fel-fel járogattak. Ha lenne, biztosan többen fel is járnának most is. Kár volt erőltetni ezt az 1,8-at hisz egy normális szerver se követte :(

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2014. december 24., szerda 0:12
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Kreatív mód ötlettár
Venatus írta:
Korábban se győztem hangoztatni, hogy minél egyszerűbb, minél könnyebb egy adott dolgot elérni/beszerezni/megépíteni annál kevesebb motiváció jut a következő napra.
Érdekes gondolat... lehet hogy igaz is. Sőt, a legtöbb Huncraftosra biztosan igaz, hiszen pont ez a mondat írja le a játékmódját, pont emiatt maradt meg Huncraftosnak és nem ment el kreatív szerverre.

Survival/kreatív módoktól és verziószámtól függetlenül egy közös projekt segíthetne legjobban az egészen, akármilyen elcsépelt közhelynek és/vagy utópiának hangzik mostanára... Ugyanis amíg a survival multi közös projekt nélkül csak némileg unalmasabb, addig a kreatív multi majdhogynem értelmetlen. Ezért nincs most senki, pedig lehetne: Ma karácsonyfát építettünk és rögtön fent maradt a be-be lépőkből néha 3-4 ember is, 0-1 helyett, mert volt mit csinálni... node, mindegy. Majd próbálok egyet összehozni, ha lesz egy jó tervem erre a mapra.

Viszont ebben a vanilla creative mókában kezdek én is elbizonytalanodni. A szerverre fel-fel látogatók 90%-a rögtön azt kérdi mi lett a régi mappal... nem a kreatív módnak, vagy az új világnak örül, hanem a megszokott világot várja vissza, ahova vissza akart jönni pár kihagyott hét/hónap után. Nem akar már új világban új építményt kezdeni, hanem folytatni szeretné, amit elkezdett, vagy csak nosztalgiázni azokon, amiket befejezett.
És az a bizonyos tágabb, új, kreatív építész célközönség, amiben én gondolkodtam, sehol sincs. Ha létezik egyáltalán, megmaradt megszokott szerverein, mert a vanilla kreatív alig jobb egy építész szempontjából mint a survival, ha nem rosszabb.
Szóval szavazhatna erről a staff egyet, hogy ha már a most kint lévő API-kra nem frissítenénk, megmaradjon-e ez az üzemmód a csak bőven jövőre esedékes Mojang API kijöveteléig. És ha már más nem nagyon lehet a Huncraft a közeljövőben, mint régi játékosainak találkozóhelye, akkor lehetne erre a célra jobban fókuszálni... :) illetve, 1.7-ben is be lehet tenni +1-nek a kreatív világot...

_________________
- Eriaror


2014. december 24., szerda 1:15
Profil

Csatlakozott: 2014. január 31., péntek 18:48
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Kreatív mód ötlettár
Hát ha már ténylegesen itt tartunk akkor miért is nem állítjuk vissza?
Szinte minden egyes napon megnézem szerver..
*** Classic Huncraft *** 0/20 - még mindig nem. el se tudom hinni de már picivel több mint 4 hónapja megy a kreatív szerver.
Legelején egész sokan voltunk. Sokat segítettünk egymásnak építkezésben, még adminok is építkeztek (sőt még kzed is) de ahogy látom itt március végén még az 1/20 slotot se tudjuk betölteni.

Nem tudom ki hogy van vele, nem tudom a staff hogy van vele de én azt mondom nyugodtan vissza lehetne állni 1.7-re mert ha tényleg igaza van Eriarornak (mégpedig eléggé biztos hogy igen) és tényleg nyáron lesz 1.8 hivatalos api addig sem nekünk, sem a szervernek, sem a staffnak nem jó hogy kreatívon van a szerver mert gyakorlatilag kihalt az egész. (mégjobban mint az eredeti állásban volt)
Én biztosan visszajárnék és továbbra is játszanék, de úgy gondolom sok más társam is remélhetőleg, legyen az Eriaror, Urahara555 és még sorolhatnám még ha nem is helyből, előbb-utóbb visszajönne a-mi-kis-közösségünk-be.

Nem húzom itt tovább a szót, viszont erről tényleg szerettem volna beszélni. Tudom eléggé késő van már ilyenekhez de egyszerűen nem látok mást megoldást.
Esetleg más ötleteket szívesen elfogadnék és elolvasnám.

By Verald


2015. március 30., hétfő 23:17
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 6 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu