Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. szeptember 21., péntek 6:23



Hozzászólás a témához  [ 720 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72  Következő
 Ötletek 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2012. augusztus 19., vasárnap 12:50
Hozzászólások: 200
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Ötletek
Downgrading kizárt dolog!


2013. augusztus 12., hétfő 20:56
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Ötletek
Tény: Skyland generálási algoritmus ki lett véve a játékból réges régen. DE! Jelenleg tervezik betenni az AMPLIFIED nevezetű világgenerálási algoritmust, amely egy nagyon érdekes (és erős gépigényű) világot hoz létre.

Ötlet: Mi lenne, ha a jelenlegi SkyLand világot levágnánk (tudom külön világ, de DYN-en látszik, hogy valaki elkezdte felfedezni, és egy kisebb-nagyobb normál világ le van körülötte generálva), és a verzióváltáskor egy Amplified generálású világ közepére helyeznénk el? Ez afféle skylandhez hasonló világot eredményezne.

2. ötlet: Simontomi és Saxus beindíthatná a Repülőmalac Légitársaságot, hogy Skylanden is legyen valami tömegközlekedési megoldás. :D

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2013. szeptember 11., szerda 23:36
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Ötletek
Az AMPLIFIED szép és jó, vannak epic tájak, meg minden, de:
  • Ahogy írtad, nagy gépigényű. Én egy elég jó gépen MCzek, és mégis 1-2 FPS-em volt, amikor ezeket a monumentális hegyeket legenerálta. Nem tudom, hogy a Huncraft szervergépe milyen, de én ezzel nem fárasztanám.
  • (sajnos) Nem Skylands. Bár itt-ott kissé hajaz rá, vannak néhol random lebegő szigetek, de akkor is ez csak egy normál világ, égigérő hegyekkel.

Bár én is szeretném látni, hogy valami szebb öregkora legyen a Skylandsnek, ezt nem gondolom megoldásnak.
Ha meg már generátort váltanánk a Skylandsen, akkor (ha nincs egy, a régihez hasonló) én egy teljesen üres világot készítőt javasolnék, ha lehetséges. Így az újabb területek még mindig megfelenének olyan projektekhez, amik nem igényelik a szilárd talajt (pl. légi járművek, űrhajók, stb.)

_________________
- Eriaror


2013. szeptember 12., csütörtök 19:36
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. október 31., hétfő 14:09
Hozzászólások: 326
Hozzászólás Re: Ötletek
Az Optifine-nek van egy olyan funkciója, hogy nem renderel le semmi mást, csak a látható blokkokat. Tehát a renderelést magát lassítja kicsit, de végeredményben több FPS-ed lesz tőle. Itt különösen hasznos lenne.

_________________
A Huncraft hivatalos kabalája és a Mr. Mázlimalac cím jogos viselője!


2013. szeptember 13., péntek 15:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Ötletek
Pár apró ötlet, ami mostanában eszembe jutott: :D
  • /kivesz [anyag] mind Az adott anyagból az összeset kiveszi, ha belefér az inventorydba. Ha nem fér bele, annyit vesz ki, amennyi belefér.
  • /vesz [mit] [mennyit] Az adott dologból így többet is lehetne venni egyszerre. Például az alkímiához a gyémántot én mindig KPból veszem, így három /vesz gyemant helyett lehetne egy /vesz gyemant 3
  • Ha ez lehetséges, a Skylands világtípusát át lehetne állítani FLAT-re. Így nem lenne a legtöbb helyen fekete az ég.

_________________
- Eriaror


2013. szeptember 14., szombat 23:21
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. február 15., péntek 21:21
Hozzászólások: 41
Hozzászólás Re: Ötletek
A szervert vissza helyezni SMP stilusba


2013. szeptember 17., kedd 17:04
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Ötletek
Ez alatt mit értesz? Eltörölni a /vesz jutalmakat? Vagy az alkímiát? Esetleg cakk-pakk visszatérni egy vanilla szerverhez? És miért is? :D

A szerver építésorientált, ezért is könnyíti meg (esetlegesen tünteti el) a játéknak azon elemeit, amiknek nincs közük az építéshez, úgy mint grindelés, grindelés, grindelés, mobokkal harcolás és még több grindelés. Ettől ugyan távolodik a játékélmény a survivaltól, de szvsz amíg vannak az embernek ötletei, hogy mit akar építeni, addig probléma nélkül el lehet itt szórakozni a végtelenségig.
Azonban azt elismerem én is, hogy épületötletek nélkül eléggé unalom. Ezen talán az eventek segíthetnének, talán pont ezért van most is Citadella Bajnokság, hogy történjen egyáltalán valami a szerveren. Nem kell mindig a staffra várni, mi vagyunk a játékosok, mi tudjuk, hogy mit akarunk csinálni, és nem akadályoz meg minket semmi ebben. (Nekem pillanatnyilag úgy 2-3 eventötletem van CB mellet... Talán egyszer a távoli jövőben elkészülnek... :mmmhmm: )

Szóval lehet, hogy jelenleg stagnál a szerver, kevesen vannak, unja meg a nép Minecraftot, de ezért még nem kell szinte újragondolni az egész játékélményt. Az biztos, hogy a staff is szeretné fejleszteni, mai igényekhez igazítani a szervert, talán ezért van most a Huncraft kérdőív; de az, amit így minden kifejtés nélkül javasolsz, kissé túl radikális. :D
Nos, remélem segítettem ezzel a kisregénnyel. Have a nice day! :)

_________________
- Eriaror


2013. szeptember 17., kedd 19:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. január 24., hétfő 23:08
Hozzászólások: 188
Hozzászólás Re: Ötletek
Eriaror írta:
/kivesz [anyag] mind Az adott anyagból az összeset kiveszi, ha belefér az inventorydba. Ha nem fér bele, annyit vesz ki, amennyi belefér.
/vesz [mit] [mennyit] Az adott dologból így többet is lehetne venni egyszerre. Például az alkímiához a gyémántot én mindig KPból veszem, így három /vesz gyemant helyett lehetne egy /vesz gyemant 3


Ez a ketto tetszik, es eleg egyszeru, ugyhogy be is tettem :)

Mj.: a /vesz [mit] [mennyit] eseteben a szam szorzot jelent, tehat olyan jutalmaknal ahol alapbol 1-nel tobbet lehet venni, a szokasos mennyiseg megadott szamszorosat lehet venni (pl. /vesz faklya 2 => 128 faklya 2 kp-ert).

_________________
TFP


2013. szeptember 18., szerda 22:16
Profil

Csatlakozott: 2012. március 3., szombat 11:36
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Ötletek
Tipp: meg lehetne csinálni a /ima rendszer, hogy ne a /erzes szerint menjen hanem mondjuk a karakter szintjét (az XP-jét) használja föl!


2013. december 2., hétfő 22:58
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Ötletek
Hm... szerinted mindenkinek volna ideje meg XP farmja ahhoz, hogy pl. összeszedjen hipp-hopp 30 szintet csak arra, hogy a Halálisten kegyeskedjen visszavinni őt a halálha helyéhez?

_________________
- Eriaror


2013. december 2., hétfő 23:15
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 720 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu