Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. november 17., szombat 19:03



Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő
 Spawn IV 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. december 19., hétfő 0:02
Hozzászólások: 405
Hozzászólás Re: Spawn IV
Akkor most megint az a bajod, hogy még nem csesztetheted a terepet az új mapon?

_________________
Kép


2013. július 7., vasárnap 21:55
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. június 13., hétfő 15:31
Hozzászólások: 102
Hozzászólás Re: Spawn IV
Az is bajom hogy sok a rezsi.
Egyébként nem most megint, hanem még mindig. Engem nem különösebben érdekel a spawn, de a world annál inkább.

_________________
"Te ne sétágassá itten mer eltakarod a napot. Az a nap meg az enyém."


2013. július 7., vasárnap 22:21
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. július 19., kedd 21:12
Hozzászólások: 67
Hozzászólás Re: Spawn IV
Nem szoktam ilyeneket mondani, de mostmár az én tököm is kezd tele lenni a folyamatos nyivákolással. Zolorado képeihez idefűzném a topik 5. oldalán leírt hsz-emet:

Idézet:
Stormy, Cham, meg mindenki más, aki azon sír, hogy a staff mást is épít az új mapon, nem csak a spawnt:
A spawn kb. xx%-os készültségi fokon áll.

A spawnon lévő épületek közül én építettem meg: (saját tervek alapján, 100% saját ötletekből)
- a "modhivatalt",
- a "modhivatallal" szemben lévő, hozzá kapcsolódó új épületet, ami az eddigi spawnokon nem volt
- a kocsmát (használt anyagok terén más is belenyúlt, de az alap és a stílus az én munkám),
- a buszos rendszer kiszolgáló egységeit,
- az épületek csatornázását
- az aukciós házat,
- a postát,
- a kovácsistent,
- a varázstörő istent,
- a bank berendezését (30 kilométernyi redstone rendszerrel).

Ami nem az én ötleteim alapján épül, de tevőleges részem van benne:
- modhq,
- dühöngő külső dekor,
- központi csatornarendszer,
- úthálózat jelentős szakasza.

Ezek mellett elkezdtem egy saját projektet, amit a spawnhoz lazán csatolt mellékes központnak szánok, tehát nem nevezném magáncélúnak. Csak akkor építettem, amikor egyes-egyedül voltam bent a mapon, ezért is nincs még kész.

A fent leírtak tudatában lehet tovább folytatni a rinyálást.
Csak ennyit akartam. Köcsögöm széken a figyelmet. :golfclap:


Azóta a fenti listához hozzácsaphatjuk még, hogy megépítettem a háború istenének az épületeit, kijavítottam sok közlekedéssel kapcsolatos épület áthelyezéséből adódó bugot, és letisztáztam és kijavítottam 8 millió km2-nyi domborzati hibát, ami a spawn megemeléséből adódott.


Az egész problémázáshoz pedig hozzáfűznék 3 dolgot:
1) Senki nem ígért semmit, hogy mikor nyílik meg az új map. Lehet, hogy jövő héten, lehet, hogy 3 hónap múlva. Ezen kár hőbörögni, attól nem fog hamarabb elkészülni.
2) Amíg nem állt át a szerver 1.5-re, addig azon ment a nyivákolás, hogy mikor lesz már 1.5. Mostmár az van, így mindenki kiélheti magát a jelenlegi mapon, ahol élvezheti az 1.5 minden újdonságát. Így senkinek semmi kára nem származik abból, hogy "csak" a jelenlegi mapon tud építeni. Holott örülhettek, hogy egyáltalán tudtok a jelenlegi mapon építeni... (Bónuszban bővebben)
3) Nem látom a problémát abban, hogyha egy staff tag mást is épít a spawnon kívül. A régi hsz-em listáján (plusz bővítés) látszik, hogy jelentős energiát és időt fordítottam a spawnba. Sajnálom, de az én teljesítőképességemnek is van határa, és ilyenkor muszáj egy kicsit mást is csinálnom. (Zoloradonak üzenem, hogy ő nyilván felhúz parancsra 10 várost 1 nap alatt, de sajna én nem ilyen vagyok... Egyébként meg képzeld, amit bekarikáztál az utolsó képeden, az már kb. másfél hónapja ugyanúgy néz ki, mert azóta nem nyúltunk hozzá...)
Még valami: képzeljétek, van egy olyan HC teszt szerver, ahová CSAK staff tagok tudnak belépni és építeni! OMG! Ez nem fair! Mégis hogy képzeljük ezt?!!?!?!??!?
És hogy a 3. ponttal az a baj, hogy NEM FAIR, ha a staff tagok előbb tudnak területet lefoglalni és építeni, mint a playerek? Súgok valamit:az élet nem fair. Aki úgy képzeli, hogy ez egy virtuális környezetben másképp megy, mint IRL, az derekasan be fogja szopni a valóságban is.

BÓNUSZ) Jó ideig úgy volt betervezve az 1.5-re való átállás, hogy a régi map teljesen megszűnik, és helyette lesz majd az új. Ez a staff jó pár tagjának meggyőző erejével először odáig enyhült, hogy megmarad a map, de építeni már nem lehet majd rajta, mementóként fog tovább üzemelni, amin semmilyen plugin nem fog működni (pl. a bookok sem). A dolog vége végül az lett, hogy a régi map továbbra is teljesen működőképes, és az is marad. Vannak jó néhányan a staffból, akiknek ezért inkább köszönetet kellene mondanotok, ehelyett nem egy van, aki csak az ócsárolást kapja e topik falain kívül és belül is, az új map miatt...


Végezetük a playerektől csak annyit kérnék, hogy fogadják el, hogy a staff tagjai is mind egy szálig emberek. Emberek, akiknek a minecrafton kívül is van magánéletük, családjuk, tanulmányaik, de legfőképp nekik is vannak hibáik, és hibáznak, hibázUNK is néha.
Akiknek ezek után is maradt kedve folytatni az óbégatást, csak rajta. Lehet nyugodtan tovább folytatni a nyervogást, úgy sem fog semmin változtatni.
Ennyit és nem többet kívánok hozzáfűzni az egész spawn IV témához.


2013. július 7., vasárnap 22:23
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. április 23., szombat 23:49
Hozzászólások: 376
Hozzászólás Re: Spawn IV
"Ha voledit postsorozatot rossz néven veszed, akkor legyen, de nem volt más, mint egy jószándékú tipp"

Egy nagy francokat. Az összes postod gyakorlatilag másról sem szól, minthogy Az Nagy Steril Csoport Mit Hogyan Csinált Volna Sokkal Jobban. Igen, tudjuk, hogy léteznek LB-k. Igen, mi is azt akartuk. Igen, véletlen nem lett az. Igen, tudjuk hogy néz ki. Igen, tudjuk mivel jár az, ha változik a generálás metódusa. (Össze sem tudom számolni, hányszor volt váltás a régi mapon...) És még sorolhatnám, mi az, amibe még okoskodsz. Mert azt nem feltételezem, hogy ne tudnád, hogy mi ezeket ne tudnánk pontosan jól.

Az amit te csinálsz az merő okoskodás és hergelés. Szóval megkérnélek, hogy fejezd be az indulatok további szítását, mi is rohadt jól tudjuk, hogy mit csesztünk el. És attól, hogy leírod még egyszer, hogy de ti mennyire nem akartok spawnt építeni, annak csupán az mond ellent, hogy alternatívákat toltok a képünkbe, hogy nédmá! ilyet is lehetett volna...

Másrészt: azt hiszem, jockingnál a pont.


2013. július 7., vasárnap 22:28
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. június 13., hétfő 15:31
Hozzászólások: 102
Hozzászólás Re: Spawn IV
Köszönöm saxus hogy nem nekem kellett ezt leírni.

Egyébként amondó vagyok hogy talán lehetne kicsit nyitottabb a playerek felé a staff. Mert így elég kevés infót közöltök nyilvánosan, és csak innen onnan lehet hallani dolgokat, azt is csak úgy ha már az ember felháborodva ír fórumra hogy mégis mi a jó isten van már, az ilyen szuper vitákat szül ahol már majdnem egymás anyját szidjuk.

_________________
"Te ne sétágassá itten mer eltakarod a napot. Az a nap meg az enyém."


2013. július 7., vasárnap 22:36
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. június 9., vasárnap 13:01
Hozzászólások: 75
Hozzászólás Re: Spawn IV
Gyakorlatilag az összes hozzászólásom a mapról szól, egyik sem a spawnról.Senhol, senki nem irt semmit arról, hogy mi jobban megépitenénk.Ilyenről szó sem volt.
Képekkel ábrázoltam a dolgokat, mert jobb ha látja az ember.Nem verset irtam, egyszerű dolgokat, nincs semmi más mondanivalója.

Ezt a spawn/map témát, elejétől követve, mára már szinte minden csoporttag javasolta, hogy ne épitsünk HC-on, mert: ha véleményt kérsz, akkor dicsekedsz, ha tippet adsz, akkor okoskodsz, ha érdeklődsz a munkárol, akkor türelmetlen vagy, ha csoportot alapitasz, ezt megemlited, akkor ezzel fevágsz, ha staffhoz szólsz, akkor sértegeted, ha fórumra irsz, hőbörögsz, ez nem egy megfelelő légkör kikapcsolódára,birom a strapát,de ezek után egyetértek velük.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Wubless 2013. július 8., hétfő 1:50-kor.



2013. július 7., vasárnap 23:20
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. július 19., kedd 21:12
Hozzászólások: 67
Hozzászólás Re: Spawn IV
.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jocking 2013. július 8., hétfő 0:06-kor.



2013. július 7., vasárnap 23:51
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. április 23., szombat 23:49
Hozzászólások: 376
Hozzászólás Re: Spawn IV
" ha tippet adsz, akkor okoskodsz"

Tudod, van különbség aközött, hogy annyit írsz, hogy "nem gond, voledittel el lehet tüntetni, bár gondolom tudjátok" (és ha esetleg mégse, akkor megkérdezünk) és aközött, hogy idetolsz egy szájbarágos tutorialt, amit egyébként tudunk mi is.


2013. július 7., vasárnap 23:59
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2013. január 20., vasárnap 12:26
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: ZZ Plural Z alpha
Hozzászólás Re: Spawn IV
Egyszer sem írtam, hogy "építsétek már azt a kib_szott spawn-t , mert sosem készül el".
Azt sem mondtam egyszer sem, hogy a saját dolgaitokkal (magánéleti és minecraft projekttel egyaránt) ne foglalkozzatok, de még csak azt sem, hogy a spawn IV projektjét helyezzétek a saját dolgaitok elé.

Csak azt tettem szóvá, hogy ne legyen előjogotok a "mezei" játékosokkal szemben. Hamarabb építgetni a saját városaitokat a spawn köré, amikor más be sem teheti a lábát, az előjog. Ne legyünk egymással fairek, mert az élet sem az?

Kép

Zolorado -- out.

_________________
Harder, Better, Faster, Stronger.
Kép


2013. július 8., hétfő 0:56
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2013. június 9., vasárnap 13:01
Hozzászólások: 75
Hozzászólás Re: Spawn IV
"amit egyébként tudunk mi is."

Akkor, elnézést kérek a postért és a türelmetlenségéert , csak a brushokat működését szerettem volna képekben bemutatni, tereprendezéshez, nem tudtam hogy a Huncrafton is van ilyen.
Nem szeretnék további vitáknak sem tárgya, sem résztvevője lenni.

Wubicsek - out.

_________________
Kép


2013. július 8., hétfő 1:15
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu