Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. szeptember 20., csütörtök 2:16



Hozzászólás a témához  [ 41 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Citadell City 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Citadell City
Dilemmában vagyok, mert ha van láva akkor a háborúhoz hasonlóan ha valaki meghalna akkor könnyen lehet győztest hirdetni, könnyebb megírni de az elveszett cuccokra egy háború vagy spleef isten kellene. Ellenkező esetben, úgy kellene megírni hogy ha egy adott koordinátára esnének a játékosok akkor az kiesett... Nem tudom melyik verzió a megvalósíthatóbb, az adminokat kérem írják meg melyik verziót preferálnák és úgy rakjuk le a területet.

Az íjász arénát megépíteni könnyebb, hisz ott adott mik kellenek, szeretném megkérdezni hogy a lövészállás és a célterület között hány kockának kellene lennie? Továbbá arra lehetőség van-e hogy egy újabb harci aréna is kerüljön a szerver háborújához? Mert azt szándékunkban áll megépíteni, ezáltal egy "Triatlon-Arénakomplexumot" létrehozva.

Valamint most megragadnám az alkalmat hogy jelezzem, csoportok is igényelhetnek HQ-t a városban. Amelyik csoport erre igényt tart kérem jelezze nekem játék közben.

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. augusztus 5., vasárnap 20:52
Profil Honlap

Csatlakozott: 2012. március 26., hétfő 12:33
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: Citadell City
Szerintem ne essenek lávába egyszerüen 40 blockot le kell ásni és mikor leesnek meghalnak.. És hogy meghalj a leesésnél nem szabad páncélt viselni a játék alatt és meg kéne oldani, hogy ne lehessen azon a területe iddqd-t venni és a teleportalást is ki kéne kapcsolni.. :) (Mint a PvP szigeten)


2012. augusztus 5., vasárnap 21:25
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Citadell City
Adminoktól tudom hogy a Spleef hasonló megvalósításban mint a háború, már régóta rajta van a "To do" listán, csak kényelmesek megírni a featuret :D

Mellesleg javasolnám, hogy a spleefhez is legyen a team és a dm mód, ez könnyen megvalósítható, hasonlóan mint a háború, amikor elindul a meccs akkor a játékosokat csapatonként a pálya két sarkába, míg DM módban random dobja le, esetleg a DM mód az 1v1 legyen csak.

Remélem az ötleteimmel támogatom a csapatot, és a minél előbbi megvalósulását a Spleef projectnek.

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. augusztus 5., vasárnap 22:52
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. április 11., szerda 15:22
Hozzászólások: 299
Hozzászólás Re: Citadell City
A csapatos Spleeffel nekem annyi bajom van, hogy a saját csapattársadat is minden gond nélkül ki tudod ejteni, akár véletlenül, akár szándékosan. A dm verziót lehetne többen is játszani 1 vs 1-nél. Bár ez inkább az aréna nagyságán múlik. :)


2012. augusztus 6., hétfő 10:12
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Citadell City
Az arénánk küzdőtere 20x30 blokk alapterületű, tehát elfér rajta egy 5-6 fős DM meccs is szerintem, annyi ember meg ritkán gyűlik össze háborúhoz is :D
Amúgy meg az nem esett le nekem, hogy ha nem hal meg az illető, amikor leesik a verembe, akkor miért nehezebb győztest hirdetni? Egyszerűen az nyer, aki utoljára fennmarad (csapatoknál akkor vége ha az összes ellenséget kiejtették, természetesen). Csak kell 1 bíró aki nézi (bíró meg amúgy is kell, mert amíg nincs bekódolva, addig kell valaki aki figyeli a kihágásokat, mint pl. megállsz az ajtó előtti obszidiánküszöbön, megállsz egy blokkon és ásol egy szakadékot magad körül, kézzel lököd az ellenfelet [igen, ez is tilos, kivéve ha közös megegyezés alapján úgy játszanak!],blokkokat törsz miután leestél, stb.; illetve kell valaki aki a küzdőtér ajtajait kezeli)

_________________
- Eriaror


2012. augusztus 6., hétfő 10:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Citadell City
Addig szerintem nem is adjuk át az arénakomplexumot hivatalosan amíg nincs bekódolva, de majd mikor indul akkor meglehetne csinálni egy nagy bajnokságot szerver szinten. Hozzá teszem hogy bekódolni nem is lenne nehéz azt a verziót, hogy egy adott blokksoron kell átzuhanni és elvegye a build jogot a területre, mert megvalósítható, valamint az íjászverseny megoldással addig amíg a várakozás van egy külön kis szobába lennének bezárva a versenyzők. és amúgy a lávás megoldást az elveszett itemek miatt nem javaslom, egyszerüen alulról ki tudjon menni az illető, és a blokksoron ha átesik akkor kiesett a versenyből. Vagy a hó szétütögetés miatt azt lehetne megcsinálni hogy legalul láva amibe a hógolyók esnek, de ha játékos zuhanna le akkor a láva előtt a nézőtér egy adott pontjára küldi át a játékost (vagy akár lehet a homera is, nekem mindegy)

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. augusztus 6., hétfő 11:52
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Citadell City
Csak hógolyók takarítására nem kell láva, mert amíg nem kódolják be a spleefet, akkor a szabályok szerint a veszteseknek kell megjavítani az arénát, és ha nem tűnnek el a hógolyók, akkor sokkal hamarabb kész van (nem kell az egészet az elejétől legenerálni)

Viszont ha bekódolják, akkor meg úgy jobb, hogy játék közben nem dob a hó hógolyót, és menet végén arena restore. (ha nem túl memóriaigényes egy 20x30-as terület eredeti állapotának megjegyzése :D)

_________________
- Eriaror


2012. augusztus 6., hétfő 14:03
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Citadell City
Befejeztem a feljáratot a veremből, ha mégis láva lesz legfeljebb betömjük :mmmhmm:
Ha a projektvezető fel tudna jönni arra, hogy kijelölje az íjászaréna helyét, annak örülnék :) Mert így nem halad az egész, hogy nem tudjuk mit hova kell építeni, elrontani meg nem akarjuk :D
Mellesleg lassan el kell kezdeni a citadellát is...

_________________
- Eriaror


2012. augusztus 8., szerda 15:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Citadell City
Rendben, holnap este valószínüleg fel tudok nézni, csak most a héten picit elfoglalt voltam, péntek délutánom úgy néz ki szabad, utána csak vasárnap lépek fel... Kedd este meg csajozok úgyhogy aznap ne számítsatok rám, de hétfőn mivel változott a programom egész nap fent lógok és majd építek mint állat :D

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. augusztus 8., szerda 22:05
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Citadell City
Na holnap éppenséggel épp este leszek csak itthol (reggel háromnegyed hétkor!) indulunk faterral pecázni, akkor is csajozás lesz a fő célom, de sikerült átrakni a keddit vasárnapra, így hétfő-kedd teljes erővel mehet építkezés, aztán meg szerdán miután beszereltem új videókártyám toljuk tovább az építést. A fő aréna meg a "komplexum" körbevétele fallal, nomeg levédetése van vissza... Esetleg a közösségi fafarmtól el lehetne indulni az "autóúttal" a város fele! Dyn-en Citadell City-töl délnyugatra van (felfele) elég messze a Fafarm, de nem halhatatlan táv... Egy sivatag amit már jocking felfedezett van ehhez útban. Keresetek csak rá a Citadell_City HQ-ra és a Közösségi fafarmra Dyn-en.

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. augusztus 10., péntek 23:45
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 41 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu