Szerző |
Üzenet |
Kraiu
Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22 Hozzászólások: 264 Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
|
 Re: Parkour PvP város
Elony annak aki kihasznalja.Gondolom arra gondolsz,hogy ha valaki a /pvpki es /pvpbe -t macroba teszi akkor gyakorlatilag halhatatlan.Ez is megoldhato ugy, hogy a parancs beirasa utan csak egy 60 mp-es cooldown utan valtozik meg a pvp statusz, es ekozben nem lehet valtogatni. Igy minden csoport epithetne maganak "pvp szigetet" es ott pvpzhetne ahol akarna, ha az ellenfelenek is bevan kapcsolva a pvp. A jelenlegi pvp sziget meg maradhatna pvpbe-vel minden korulmeny kozott. Engem szemely szerint nem erdekel a pvp, fiatalabbakat inkabb es igy latom en ezt megoldhatonak.
_________________ Walking around and building shit. Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .
|
2012. július 28., szombat 15:18 |
|
 |
Estrica
Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17 Hozzászólások: 1256
|
 Re: Parkour PvP város
Nem. Eleg, ha /pvpki. Azzal o sebezhetetlen, mindeki mast meg le tud olni, akinek be van kapcsolva.
|
2012. július 28., szombat 16:08 |
|
 |
Chyrox
Csatlakozott: 2011. november 8., kedd 22:29 Hozzászólások: 364 Tartózkodási hely: Debrecen
|
 Re: Parkour PvP város
Hali! Lenne egy ötletem ezzel a pvp-parkour dologgal, mégpedig az hogy csak bizonyos időközönként lehessen ott pvp-zni, mondjuk 20 percenként, ezt pedig a szerver jelezze, és pl. mikor még 'Parkour Módban' van, akkor még el lehessen tp-zni a helyről.
_________________ Hey wazzup! =D
|
2012. augusztus 1., szerda 12:45 |
|
 |
Kraiu
Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22 Hozzászólások: 264 Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
|
 Re: Parkour PvP város
En meg Estrica szemtol szembe: Estrica: /pvpki Kraiu: /pvpbe Kraiu karddal uti Estricat: Kraiunak megjelenik: Estrica nincs pvp-zos kedvebe. Estrica uti karddal Kraiut: Estricanak megjelenik: Nincs a pvp-d bekapcsolva.
Ha mindkettonek /pvpbe akkor mehet a verekedes. Ha mindkettonek /pvpki, akkor semmi uzenet, nem tudjak utni egymast. Ha az egyiknek /pvpki, a masinak /pvpbe, akkor annak aki ut, megjelenik egy hibauzenet.
_________________ Walking around and building shit. Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .
|
2012. augusztus 1., szerda 13:00 |
|
 |
Venatus
Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01 Hozzászólások: 646
|
 Re: Parkour PvP város
Kraiu írta: En meg Estrica szemtol szembe: Estrica: /pvpki Kraiu: /pvpbe Kraiu karddal uti Estricat: Kraiunak megjelenik: Estrica nincs pvp-zos kedvebe. Estrica uti karddal Kraiut: Estricanak megjelenik: Nincs a pvp-d bekapcsolva.
Ha mindkettonek /pvpbe akkor mehet a verekedes. Ha mindkettonek /pvpki, akkor semmi uzenet, nem tudjak utni egymast. Ha az egyiknek /pvpki, a masinak /pvpbe, akkor annak aki ut, megjelenik egy hibauzenet. Hiába a hibaüzenet, attól az fog meghalni és CSAK az, akin van pvp. Akin nincs az sebez, de nem sebződik.
_________________ a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk
|
2012. augusztus 1., szerda 13:12 |
|
 |
Kraiu
Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22 Hozzászólások: 264 Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
|
 Re: Parkour PvP város
Venatus írta: Hiába a hibaüzenet, attól az fog meghalni és CSAK az, akin van pvp. Akin nincs az sebez, de nem sebződik. Akin van pvp az sebezhet es sebzodik, akin nincs az nem sebzodik es nem is tud sebezni. Itt egy forraskod bizonyiteknak: https://github.com/sleelin/PvPToggleUgy mukodik, ahogy fentebb leirtam.
_________________ Walking around and building shit. Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .
|
2012. augusztus 1., szerda 16:10 |
|
 |
Eriaror
Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21 Hozzászólások: 505
|
 Re: Parkour PvP város
Szerintem azért mondják ezt az adminok mert mivel a Huncraft pluginja szinte minden másikat megelőzött + teljesen saját fejlesztésű, így aztán teljesen lehetséges hogy így lett megoldva és így lett megoldva ha ezt mondják. Ez tökéletesen elég volt és nem kellett tovább bonyolítani, mára meg így maradt.  (mondjuk józan ésszel végiggondolva PvP-be = tudsz sebezni játékost, PvP-ki = nem tudsz; sebződni meg mindenki tud mindig... Könnyebb így megírni java-ban, vagy a másik módon lehetetlen? 
_________________ - Eriaror
|
2012. augusztus 1., szerda 17:36 |
|
 |
Estrica
Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17 Hozzászólások: 1256
|
 Re: Parkour PvP város
Igen, ezt mar tobb posttal korabban elmondtam. Nalunk IGY van megoldva a PVP es igy is marad. 
|
2012. augusztus 2., csütörtök 10:54 |
|
 |
Chyrox
Csatlakozott: 2011. november 8., kedd 22:29 Hozzászólások: 364 Tartózkodási hely: Debrecen
|
 Re: Parkour PvP város
Chyrox írta: Hali! Lenne egy ötletem ezzel a pvp-parkour dologgal, mégpedig az hogy csak bizonyos időközönként lehessen ott pvp-zni, mondjuk 20 percenként, ezt pedig a szerver jelezze, és pl. mikor még 'Parkour Módban' van, akkor még el lehessen tp-zni a helyről. Ez ez nem lenne megoldás?
_________________ Hey wazzup! =D
|
2012. augusztus 2., csütörtök 12:02 |
|
 |
Eriaror
Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21 Hozzászólások: 505
|
 Re: Parkour PvP város
Szerintem jó ötlet, már csak az a kérdés, hogy bekódolják-e az adminok (ha egyáltalán van rá idejük) De úgy is lehetne, hogy csak akkor változik PvP zónává a terület ha legalább 4-en, vagy valahányan összegyűlnek rajta. Avaaagy (hatalmas ötlet következiiik...), ki lehetne nevezni a várost a Huncraft Háború egy hivatalos arénájának, (miért nincs egyébként több aréna háborúhoz? Az íjászatnak van vagy 4 ) és máris csak akkor van PvP, ha van is rá jelentkező 
_________________ - Eriaror
|
2012. augusztus 2., csütörtök 14:00 |
|
 |
|