HUNCRAFT
http://forum.huncraft.net/

Parkour PvP város
http://forum.huncraft.net/viewtopic.php?f=49&t=632
Oldal: 1 / 3

Szerző:  akosfulop [ 2012. július 19., csütörtök 19:00 ]
Hozzászólás témája:  Parkour PvP város

1-2 héttel ezelőtt elkezdtünk építeni egy Parkour várost, az Assassin's Creed nevű játék ihletésével (ez azt jelenti, hogy csak pár pontban hasonlít, nem fogjuk teljes egészében, hasonmásképp felépíteni). A X=-7937 Z=12152 koordinátákon helyezkedő sivatagi város rohamtempóban épül. Ennek a nagyszabású tervnek teljes megvalósításához és mihamarabbi befejezéséhez két dologra lenne szükségem.

Az első: Az adminok segítségére. Ha kész lesz szeretném levédetni az esetleges grief elkerülése érdekében. És ahogy a címben is írtam PvP-t szeretnék rá, mivel a szerver jelenleg eléggé soványan áll PvP-t illetőleg és így, parkour-el egybekötve érdekesebb, izgalmasabb lehet.

A második: Segítség. Ez jelenti mind az adományokat, mind a munkaerőt. Terepformáláskor mindig írni fogok ide és a chat-re is, hogy aki szeretne segíthet. Adományként pedig a leghasznosabb a homok, homokkő és fa, de bármit köszönettel fogadunk. Az építőmunkásokat pedig magam válogatom ki, aszerint hogy kivel tudok közösen jól dolgozni a hatékonyság érdekében.

Üdv.: akosfulop

Szerző:  akosfulop [ 2012. július 26., csütörtök 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Előjött még két gondolat, amihez admin, programozói segítség kellene. Az egyik: hogy meg lehetne-e oldani, hogy mielőtt valaki átjut PPC-re, eldönthesse hogy PvP-zni akar vagy csak simán Parkour-ozni. Tehát például elteleportál egy szobába ahol 2 gomb van és ha a Parkour nyomja meg, nem tud sebződni viszont ő se tud, de ha a PvP gombot nyomja meg akkor a normál PvP szabályok érvényesek rá.
A másik dolog pedig hogy jó lenne ha a trapdoor-okat nem lehetne mozgatni csak a sima ajtókat.
A kérdésre, hogy egyáltalán engedélyezik-e és ha igen van-e valaki aki megcsinálja, elég megadni a választ ha kész lesz a város, mert ha sikerül amit megálmodtam, hogy az egész Sivatagot beépítsük, megérné a fáradozást.
Úgyhogy kérném az adminokat hogy gondolkozzanak el rajta.
Üdv.: akosfulop

Szerző:  Estrica [ 2012. július 26., csütörtök 20:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Az hiszem ennek a keresnek nem tudunk eleget tenni. Az ugyan meg megoldhato, hogy bizonyos playerekre keruljon csak pvp, de a rendszerunk kifejezetten arra van kialakitva, hogy ne legyenek egy teruleten vegyesen ilyen jatekosok.
A pvp allapot annyit tesz, hogy az a jatekos sebezheto. Tehat a "latogato" playerek halomra tudnak olni a tobbieket. Visszafele ez nem lenne lehetseges, tehat a "latogatok" igy sebezhetetlen gyilkosok lehetnenek.
Arrol ne mis beszelve, hogy a jatekosokon nincs semmilyen kulso jelzes errol.

Szerző:  akosfulop [ 2012. július 26., csütörtök 21:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Ezért gondoltam, hogy a "látogatók" ne tudjanak sebezni, az megoldaná a gondot. Persze ha ez túl nagy munka, megértem senkit se kötelezhetek egy ekkora feladatra. Viszont ha esetleg valaki úgy gondolja, hogy megcsinálná, nagyon hálás lennék és a lehetőségeim szerint próbálnék viszonozni (valószínűleg senki nem fogja megcsinálni).
Viszont a trapdoor-os dolgot meg lehet oldani?

Szerző:  HunD_Panza [ 2012. július 27., péntek 9:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Az esetleg megoldható lenne, hogy egy másik sivatagba bemásolni a várost WorldEdittel és az a terület egy elkerített PVP zóna lenne.

És mikor az ember azt választja hogy elmegy Parkour városba, akkor a spawnról a book egy szobába vezet ahol lehet választani a Safety és PvP verzió közül.

Szerző:  akosfulop [ 2012. július 27., péntek 9:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Ez se egy rossz ötlet!
Viszont igazából ez nem szükséges... Ami a Pálya érdekében fontos lenne az a trapdoor-os megoldás, mivel a házak falán rengeteg van, és egyrészt ha valaki átállítja akkor az esetleg menekülő játékos nem tud feljutni, másrészt ha valaki majdnem megmászott egy több emeletes házat és akkor állítják át, az eléggé sok élet vesztéssel járna gyakorlatilag semmi PvP nélkül. A sima ajtók viszont rengeteg épületbe bevezetnek (ugye ehhez nyitva kell legyen), de a Parkour részét is képezik néhány helyen (csukott állapotban). Úgyhogy ha a PvP-"látogató"-s dolgot nem is, ezt igazán meg kéne oldani...

Szerző:  Chyrox [ 2012. július 27., péntek 9:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

HunD_Panza írta:
...WorldEdittel...

Nincs Worldedit plugin a szerverben, a huncraftnak kulon rendszere van erre, amit Vol_editnek hivnak :)

Szerző:  Venatus [ 2012. július 27., péntek 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Azt se nagyon lehet megoldani, hogy csak a csapóajtókat ne lehessen használni. Ahhoz külön triggerrel minden egyes kis ajtót tiltani kéne. nincs az az admin, aki ezt megcsinálja :D

Szerző:  Kraiu [ 2012. július 27., péntek 22:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

Csak ugy lenne megoldhato, ha lenne /pvpbe es /pvpki parancs.
Vagy 2 varos "worldedittel" , de az mar hulyeseg - akkor nem lenne egyedi.

Szerző:  Estrica [ 2012. július 28., szombat 14:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parkour PvP város

pvpki/pvpbe nem lesz tuti, mert elonyhet juttatja a PVP zonaban a jatekosokat.
Mar mondtam, a PVP rendszer jelenleg ugy mukodik, hogy az adott jatekos sebezhetoseget engedelyezi. Ez nem ffog valtozni. Tehet semmi ertelme egy kornyezetben vegyesen elhelyezni ilyen jatekosokat.

Oldal: 1 / 3 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/