Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. augusztus 16., csütörtök 10:44



Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
 Tőzsde - video tutorial 
Szerző Üzenet

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás Tőzsde - video tutorial
Aki nem ertene a tozsdet, annak itt egy rovid video tutorial, ahol nagyjabol megmagyarazom hogy mukodik.
Nehez elmagyarazni (erre csak a video keszites kozben jottem ra) , foleg az "Az ajánlat teljesülése" reszt a leirasbol.

Youtube link:
http://www.youtube.com/watch?v=OuOWV1aGLIY

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .


2012. augusztus 24., péntek 4:50
Profil YIM Honlap

Csatlakozott: 2011. június 29., szerda 18:15
Hozzászólások: 206
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Köszönjük a videót! Hátha így fellendül a népszerűsége a tőzsdének.

Mellékesen javaslatokat fogadnék hogy lehetne jobb a tőzsde/bolt interface.
( Nemrég készült egy tabulátor rendszer amit a /raktar, es /ar parancsoknal lathattatok. )


2012. augusztus 24., péntek 7:31
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
végre én is értelmezni tudom a tőzsdét! Köszi Kraiu!

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. augusztus 24., péntek 8:42
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Én arra gondoltam, hogy felhasználhatnánk a falusiak kereskedelem GUI-ját a boltrendszer egyszerűsítésére. (Csak ötletnek írom az egészet, ugyanis a boltrendszer teljes megváltozása a dolog ami valószínűleg sokaknak nem jönne be, + talán még nehéz bekódolni is)

Hogy:
  • Kuncsaft bemegy a boltba, és ott jobklikkel valami céltárgyra, ez lehetne akár a boltos láda, akár egy eladónak alkalmazott falusi.
  • Megnyílik neki a kereskedős interface, felüli sorban ki van hozva az árlista, tételenként
  • Berakja az árat, gyémántban, ugye kiadja neki a fenti árut, úgy mint a szokásos kereskedésnél, le van rendezve az üzlet.
  • Eladásnál ugyanúgy, csak a cuccot rakod be és a pénzt kapod ki

Egész jól működne szerintem, azonban kell még két dolog hozzá.
No. 1: Ugye 1 gyémánt = 10p. Namost, hogy lehessenek nem 10-re kerekített árak, be kell rakni egy itemet "aprópénznek", mondjuk 1 aranyrúd/smaragd =1p.
No. 2: Mivel itemalapon megy a vásárlás, több helyen kellene elhelyezni "pénzkiadó automatákat", hogy ne kelljen midig a homera szaladgálni pénzért. Ugyanígy kell plusz funkció a /kivesz parancsnak is, mondjuk /kivesz 34p = Magadhoz veszel 3 gyémántot és 4 smaragdot/aranyrudat
És természetesen bent marad a régi parancsos rendszer is, nagy tételbeni vásárlásra

_________________
- Eriaror


2012. augusztus 24., péntek 11:34
Profil

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Amondo lennek, hogy inkabb egyszerusitve legyen a rendszer, amit te leirtal az uberkomplikalt.
A jelenlegi rendszeren lehetne csiszolni kicsit es jo lenne.
A boltokat, mint tudjuk nem lehet megtalalni.Megszabadulni toluk teljesen nem szabad, jo dolog ha van.Az "/arlista Venatus" megy barhol, rendben.A "/keres gyapju" megy barhol, ez is rendben.De hogy vasaroljak meg kell keressem a lerakatat, majd "/vasar gyapju 512".Hogy eladjak, be kell pakoljak az ott levo ladaba es megyomjam a gombot.Ezt lelehetne egyszerusiteni ugy, hogyha a spawnon lenne egy "kozponti kereskedelmi valami" , es onnan barmelyik boltal lehetne interakcionalni: /vasar [angyag] [mennyiseg] <jatekos> , ahol a [] kotelezo parameter es a <> opcionalis.Ugyanigy /elad [anyag] [mennyiseg] <jatekos>.Vagy ha nem lenne ez a "kozponti kereskedelmi valami"; a <jatekos> parameter megmaradjon, es ha ezt ha barmely lerakatnal megadod, akkor mas jatekos boltjabol is lehetne vasarolni.Igy barki barhova epithetne boltot, igyis ugyis lehetne tole vasarolni es megmaradna az egesz rendszer.Ezenkivul szerintem a bolt interface jo.
A tozsde interfacen max annyit lehetne egyszerusiteni, hogy ne oszlopokba irja a cuccokat, hanem sorba, mint ahogy a "/keres [anyag]" mutatja.De ez sem szukseges egyelore, mert nincs annyi ajanlat a tozsden, max 3-at lattam egy anyagra.

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .


2012. augusztus 24., péntek 12:06
Profil YIM Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2012. április 11., szerda 15:22
Hozzászólások: 299
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Kraiu írta:
Ezt lelehetne egyszerusiteni ugy, hogyha a spawnon lenne egy "kozponti kereskedelmi valami" , es onnan barmelyik boltal lehetne interakcionalni: /vasar [angyag] [mennyiseg] <jatekos> , ahol a [] kotelezo parameter es a <> opcionalis.Ugyanigy /elad [anyag] [mennyiseg] <jatekos>.


Ez volt a régi Spawnon a Hodály, nem?

_________________
mateo


2012. augusztus 24., péntek 12:25
Profil

Csatlakozott: 2011. május 26., csütörtök 17:01
Hozzászólások: 264
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Nem, a Hodály csak boltok és bookok gyűjteménye.


2012. augusztus 24., péntek 12:56
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Igazság szerint egy dolog lenne megoldás a problémánkra: egy jó Huncraft közlekedési kalauz, vasútvonalakkal, könyvtárkatalógussal meg minden. Ha tudná mindenki hogy hol vannak a bookok az egyes városokhoz, akkor máris nem kell 45 percet sétálnia a bolthoz, ha nem nagy piacon van a lerakat. Az már egy másik dolog, hogy mekkora meló lenne egy ilyet összerakni

_________________
- Eriaror


2012. augusztus 24., péntek 13:12
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. április 11., szerda 15:22
Hozzászólások: 299
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Pajti írta:
Nem, a Hodály csak boltok és bookok gyűjteménye.


Aha, ezt nem tudtam. Köszi. :)

_________________
mateo


2012. augusztus 24., péntek 13:12
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Tőzsde - video tutorial
Eriaror írta:
Igazság szerint egy dolog lenne megoldás a problémánkra: egy jó Huncraft közlekedési kalauz, vasútvonalakkal, könyvtárkatalógussal meg minden. Ha tudná mindenki hogy hol vannak a bookok az egyes városokhoz, akkor máris nem kell 45 percet sétálnia a bolthoz, ha nem nagy piacon van a lerakat. Az már egy másik dolog, hogy mekkora meló lenne egy ilyet összerakni


Az egyik az, hogy nincs olyan út, vasút, ami boltokhoz vezet, max book. (ezek elhelyezésében ugyan tervezek egy kis reformot, de erről majd...) Viszont az is hiába, mert sok olyan lerakat van, ami nem köthető még csak városhoz sem. Aki a világ szélére kér lerakatot, az ne csodálkozzon.

Ez a 45, 145, meg 1450 perces gyaloglás egy baromi nagy marhaság :) Egy boltnak általában nem csak egy lerakata létezik. Akad olyan, aminek 8-10 is. "hol van a boltod? - mindenhol! " Tudjuk azt, hogy hol lehet csoportokba rendezett lerakatokat találni (ha nem tudjuk, előbb kezdjünk el szégyenkezni, mint höbörögni :) ) így nagyon sokat meg lehet találni.
Erős az árverseny, hatalmas a kínálat, és bizony rengeteg játékos bőven el van eresztve petákügyileg. Venni akar valamit, amit vagy 5 bolt ugyanazon az áron kínál, ebből 2 lerakata mellett naponta 345345x sétál el, és hajlamos egy több hónapja inaktív jétákos boltját keresgélni, mert ott 1 petákkal olcsóbban jön ki. Ha sikerül megtalálni, a 10-20 ezer petákból 110 helyett csak 95-öt kell elkölteni. Erre csak azt tudom mondani, hogy meg is érdemli :)

Szóval az általad említett közlekedési kalauz már létezik, úgy hívják, hogy józan ész :)

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2012. augusztus 24., péntek 13:57
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu