Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. október 22., hétfő 22:32



A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Az új biome rendszer 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Viszont ha azt nézzük, a régi területeken kötve hiszem, hogy bárki is szeretne úgy telket keresni, hogy ahhoz bővíteni kelljen a mapot. Sok olyan felderítetlen rész van a mostani világban, ami körbe van már építve, szerintem ez több mint elég. Attól függetlenül, hogy új world lesz, vagy a mostanin egy új spawn pont, egy "border " jellegű pluginnal le lehetne korlátozni a az eddig használt területet méretét. Úgy is mindenki az új világnak esik neki a kinézete miatt, ráadásul ott vannak a dungeonok, npc, faluk stb.
Lenne egy 1.8-as frissen generált terület, meg egy határvonallal fixált régi világ.

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 18., vasárnap 15:23
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 12:00
Hozzászólások: 30
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Venatus írta:
Viszont ha azt nézzük, a régi területeken kötve hiszem, hogy bárki is szeretne úgy telket keresni, hogy ahhoz bővíteni kelljen a mapot. Sok olyan felderítetlen rész van a mostani világban, ami körbe van már építve, szerintem ez több mint elég. Attól függetlenül, hogy új world lesz, vagy a mostanin egy új spawn pont, egy "border " jellegű pluginnal le lehetne korlátozni a az eddig használt területet méretét. Úgy is mindenki az új világnak esik neki a kinézete miatt, ráadásul ott vannak a dungeonok, npc, faluk stb.
Lenne egy 1.8-as frissen generált terület, meg egy határvonallal fixált régi világ.


Milyen határvonal?:) Most nem azért,de szerintem amit leírtál annak semmi értelme,ugyanis miért kellene korlátozni egy már meglévő SZÉP és kiépített világot? Inkább laknék egy kiépített szép területen mint egy dzsungelben. Ez szerintem ráér addigra amikor már ha lesz új world,1.8-as biome-al...


2011. szeptember 18., vasárnap 15:31
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
ExdoThat írta:
Milyen határvonal?:) Most nem azért,de szerintem amit leírtál annak semmi értelme,ugyanis miért kellene korlátozni egy már meglévő SZÉP és kiépített világot? Inkább laknék egy kiépített szép területen mint egy dzsungelben. Ez szerintem ráér addigra amikor már ha lesz új world,1.8-as biome-al...


Nyilván nem a küszöbödig lehetne csak elmenni, és rengeteg olyan terültet van most is, amit senki se használ. Ez bőven elég lenne szerintem.
Az utolsó mondatodat viszont nem értem. Szerinted most miről beszélgetünk? :D

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 18., vasárnap 15:39
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 12:00
Hozzászólások: 30
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Venatus írta:
ExdoThat írta:
Milyen határvonal?:) Most nem azért,de szerintem amit leírtál annak semmi értelme,ugyanis miért kellene korlátozni egy már meglévő SZÉP és kiépített világot? Inkább laknék egy kiépített szép területen mint egy dzsungelben. Ez szerintem ráér addigra amikor már ha lesz új world,1.8-as biome-al...


Nyilván nem a küszöbödig lehetne csak elmenni, és rengeteg olyan terültet van most is, amit senki se használ. Ez bőven elég lenne szerintem.
Az utolsó mondatodat viszont nem értem. Szerinted most miről beszélgetünk? :D


Jó,mindegy. Lényeg a lényeg,hogy a mostani world-öt KÁR lenne lekorlátozni...


2011. szeptember 18., vasárnap 15:42
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
ExdoThat írta:
Jó,mindegy. Lényeg a lényeg,hogy a mostani world-öt KÁR lenne lekorlátozni...


Ötletekről beszélgetünk csak :)
Majd nézd meg, hányan fognak építkezni (új terület felhasználásával) a jelenlegi vidékeken, főleg akkor, ha esetleg új spawn is lesz.

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 18., vasárnap 15:55
Profil

Csatlakozott: 2011. június 30., csütörtök 19:46
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
És mi lenne, ha 1.8ra patchelődik a server még nem lenne új világ? 1.9ben megint más generálásin rendszer lesz (eddig a strongholdokról volt konkrét adat), és amíg az kijön, addig lehet dolgozni, hogy elbírja a szerver 3. világként.


2011. szeptember 18., vasárnap 16:07
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. május 3., kedd 22:42
Hozzászólások: 315
Tartózkodási hely: Szeged
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Nem értem, az új spawn az nagyon jó lenne. (kis változatosság)
De szerintem kéne uj map (bár tudom hogy rohadtul nincs semmi beleszólásom), mert egy idő után mindened meglesz és teljesen megunod a minecraftot (legalább is a HUncraftot). Ha most lenne uj map, mindenki a 0-ról, akkor kéne még, hogy nehezebb legyen az alkímia (sokkal). Semminek nincs értéke, már a slimebalbol is telített a piac, pedig az elején nagyon ritka volt.
Gondoljon bele mindenki milyen lenne egy uj map. Nem csak lofrálnának sokan, meg tp-znének unalmukba, hanem kőkemény munka folyna :)
Am, lehetne azt, hogy a látványosságokat szétszórják az uj mapon... (mert sokan ezért nem akarnak uj mapot...)
Na, ez volt az én véleményem, bár senki nem kérte ki, de azért leírtam :)
Ja és mi lesz a Netherben 1.9-ben?
Meg am ha dynen vmi fekete, attól még lelehet generálva, csak a dyn akkor jelzi, ha a chunkban változás történt... (block törés, lerakás)

_________________
Kép


2011. szeptember 18., vasárnap 17:35
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 12:00
Hozzászólások: 30
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Ropeerod írta:
Nem értem, az új spawn az nagyon jó lenne. (kis változatosság)
De szerintem kéne uj map (bár tudom hogy rohadtul nincs semmi beleszólásom), mert egy idő után mindened meglesz és teljesen megunod a minecraftot (legalább is a HUncraftot). Ha most lenne uj map, mindenki a 0-ról, akkor kéne még, hogy nehezebb legyen az alkímia (sokkal). Semminek nincs értéke, már a slimebalbol is telített a piac, pedig az elején nagyon ritka volt.
Gondoljon bele mindenki milyen lenne egy uj map. Nem csak lofrálnának sokan, meg tp-znének unalmukba, hanem kőkemény munka folyna :)
Am, lehetne azt, hogy a látványosságokat szétszórják az uj mapon... (mert sokan ezért nem akarnak uj mapot...)
Na, ez volt az én véleményem, bár senki nem kérte ki, de azért leírtam :)
Ja és mi lesz a Netherben 1.9-ben?
Meg am ha dynen vmi fekete, attól még lelehet generálva, csak a dyn akkor jelzi, ha a chunkban változás történt... (block törés, lerakás)


És akkor lenne az,hogy az emberek 80-90%-a itt hagyná a szervert...


2011. szeptember 18., vasárnap 18:08
Profil

Csatlakozott: 2011. június 19., vasárnap 19:16
Hozzászólások: 102
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Esetleg, külön inv és alt inv a másik világhoz?


2011. szeptember 18., vasárnap 18:15
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 12:00
Hozzászólások: 30
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Tapasztaltam a biome változást singlebe: Nem lesz új biome,ha 1.8-al játszol az 1.7-es verzióval kreált pályán.


2011. szeptember 18., vasárnap 18:33
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.   [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu