Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. november 17., szombat 21:19



A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Az új biome rendszer 
Szerző Üzenet

Csatlakozott: 2010. november 1., hétfő 8:50
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: A gép elött.
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Hát a teljesen új map, és mindenki a nulláról indul az azért túlzás lenne . Jó mondjuk igaz hogy egy változatosság nem árt. De az a rengeted épület ami fel lett építve. Én nagyon szeretem ezt a mappot. Sok embernek több hónapnyi munkája. És szerintem egy kicsit a multiplayer lényege a fantasztikus épületek meg őrzése és megosztása a többi emberrel. Én támogatnám egy új gép létrehozását. De a mostani mapból is lelehetne vágni a nem használt részeket.

De mondjuk az is fontos hogy Kzed és Estrica nagyon elfoglalt. Plusz a többi admin és moderátor. És az ilyen dolog kérése nagyon sok munkát jelent. És még sok pénzt.

A lényeg szerintem az ,hogy próbáljunk találni egy olyan alternatívát ami mindenkinek jó.

_________________
Kép


2011. szeptember 18., vasárnap 19:18
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. május 30., hétfő 18:03
Hozzászólások: 119
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
altronix írta:
a mostani mapból is lelehetne vágni a nem használt részeket.

Jó ötletnek hangzik, csak mi a nem használt rész? Valakinek az a rész is "fontos".

_________________
Kép


2011. szeptember 18., vasárnap 20:06
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 549
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
A meglevo palyat egesz biztosan nem fogjuk eldobni - szerintunk is fontos, hogy a mar elkeszult epuleteket / latvanyossagokat meg lehessen nezni.

Viszont valahogy meg fogjuk oldani, hogy konnyu legyen beepitetlen, uj (1.8) palyageneratorral krealt teruletet talalni - ne kelljen fel orat menni egy iranyba, hogy friss terulethez juss.


2011. szeptember 19., hétfő 8:33
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. július 22., péntek 14:43
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
ExdoThat írta:
Tapasztaltam a biome változást singlebe: Nem lesz új biome,ha 1.8-al játszol az 1.7-es verzióval kreált pályán.


Kétlem hogy ez igaz lenne.

Bár az én tesztpályám még jóval korábbi. Ez csak hóvilágnak indult, a biome-ok előtt. Az alapállapoton látszik, hogy a szélei már zöldek tehát a biome-ok megjelenése után készült a backup.

alapállapot:
Kép

1.7 map generator:
Kép

1.8 map generator:
Kép

Lehet félreértettem amit írtál. Szóval ami valaha le lett generálva ilyen legyen az biome, alagút, fa, bármi, az nem változik, de minden újat már az új kód generál.


2011. szeptember 19., hétfő 9:35
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 12:00
Hozzászólások: 30
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
hurka írta:
ExdoThat írta:
Tapasztaltam a biome változást singlebe: Nem lesz új biome,ha 1.8-al játszol az 1.7-es verzióval kreált pályán.


Kétlem hogy ez igaz lenne.

Bár az én tesztpályám még jóval korábbi. Ez csak hóvilágnak indult, a biome-ok előtt. Az alapállapoton látszik, hogy a szélei már zöldek tehát a biome-ok megjelenése után készült a backup.

alapállapot:
Kép

1.7 map generator:
Kép

1.8 map generator:
Kép

Lehet félreértettem amit írtál. Szóval ami valaha le lett generálva ilyen legyen az biome, alagút, fa, bármi, az nem változik, de minden újat már az új kód generál.


Én is pontosan így értettem.


2011. szeptember 19., hétfő 15:41
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. május 3., kedd 22:42
Hozzászólások: 315
Tartózkodási hely: Szeged
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
simontomi mondta, hogy a havas területek eltűntek 1.8 ban...

_________________
Kép


2011. szeptember 19., hétfő 17:59
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. január 26., szerda 16:59
Hozzászólások: 14
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Szerintem a három legvalószínübb lehetőség közül kell majd választanunk :

1. A szerveren lesz egy alternatív spawn, amellyel könnyedén eljuthatunk az 1.8 as területere.

Előnyei : könnyen megvalósítható, és nem terheli feleslegesen a szervert.
Hátrányok : a már meglévő mapon lévő elértéktelenedett erőforrások, és az alap map tovább terjedése.

2. Lenne egy harmadik világ a skylands mellet ami az 1.8 ra vezetne.

Előnyei : viszonylag könnyen megvalósítható, és lehetne alternatív invertory hogy a 0 ról lehessen indulni, miközben megmarad a régi map is.
Hátrányai : valószínüleg laggosabbá válna tőle a szerver.

3. Új szerver vásárlása.

Előnyei : laggmentes, 0 ról lehetne indulni, megmaradna a régi map.
Hátrányai : Idő, Pénz, Munka, és valószínüleg elvonná a játékosokat az eredeti szerverről.

Amúgy már egy ideje én az 1.8 al játszom singleplayerbe, és az a tapasztalatom hogyha nincsenek ezek a könnyítések amik most vannak a huncrafton, akár sokkal jobban is javulhat a játékélmény. Persze ez csak az 1.8 ra igaz, a critical hitek miatt, meg hogy mostmár nincs teljesen vaksötét éjszaka, így könyebb építkezni bányászni. Sőt még a creeperek által okozott károk is helyreállíthatóak, bár tény és való hogy ez elég idegesítő tud lenni. Tehát az én véleményem az hogy az 1. vagy a 2. megoldás a valószínübb, talán a 2. megoldás célravezetőbb, hiszen az új mappal megnyilik a lehetőség arra is hogy a régi mapon elkövetett hibákból tanuljunk és jobb környezetet építsük, kevesebb könnyítés stb... Ja és a nether is sokkal jobb 1.8 alatt !

_________________
Kép


2011. szeptember 19., hétfő 21:50
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Tails írta:
Szerintem a három legvalószínübb lehetőség közül kell majd választanunk :

1. A szerveren lesz egy alternatív spawn, amellyel könnyedén eljuthatunk az 1.8 as területere.

Előnyei : könnyen megvalósítható, és nem terheli feleslegesen a szervert.
Hátrányok : a már meglévő mapon lévő elértéktelenedett erőforrások, és az alap map tovább terjedése.

2. Lenne egy harmadik világ a skylands mellet ami az 1.8 ra vezetne.

Előnyei : viszonylag könnyen megvalósítható, és lehetne alternatív invertory (már van ilyen, és ezzel nem nullázódik semmi és minek is nullázódna?) hogy a 0 ról lehessen indulni, miközben megmarad a régi map is.
Hátrányai : valószínüleg laggosabbá válna tőle a szerver.

3. Új szerver vásárlása. (WTF?? Max gépet bővíteni, de ezt is akkor, ha nem lenne elég az erőforrás pl a multiworldköz)

Előnyei : laggmentes, 0 ról lehetne indulni, megmaradna a régi map. (nem kéne akkor se 0-ról indulni)
Hátrányai : Idő, Pénz, Munka, és valószínüleg elvonná a játékosokat az eredeti szerverről.

Amúgy már egy ideje én az 1.8 al játszom singleplayerbe, és az a tapasztalatom hogyha nincsenek ezek a könnyítések amik most vannak a huncrafton, akár sokkal jobban is javulhat a játékélmény. Persze ez csak az 1.8 ra igaz, a critical hitek miatt, meg hogy mostmár nincs teljesen vaksötét éjszaka, így könyebb építkezni bányászni. Sőt még a creeperek által okozott károk is helyreállíthatóak, bár tény és való hogy ez elég idegesítő tud lenni. Tehát az én véleményem az hogy az 1. vagy a 2. megoldás a valószínübb, talán a 2. megoldás célravezetőbb, hiszen az új mappal megnyilik a lehetőség arra is hogy a régi mapon elkövetett hibákból tanuljunk és jobb környezetet építsük, kevesebb könnyítés stb... Ja és a nether is sokkal jobb 1.8 alatt !


A kékbetűsből szinte semmit nem értek.
- A "könnyítések " a Huncraft jellegzetességei (nagyon tetszetősek szvsz)
- Soha nem volt a játékban vaksötét éjszaka.
- A crepper környezetbontó hatásait a kutya se állítja vissza (kb te se tennéd) gondolom ezért lett kikapcsolva. Ráadásul nem mindenki építménye merül ki pár sorokba rendezett blokkból. 1 creeper akár egy egész várost le tud égetni.
- Az új map tört szerevereken szokott jó megoldás lenni :D
- Nem tudom, hogy miért akarsz mindenáron mindent előröl kezdeni. Vannak olyan játékosok is, akik már vagy 1 hete farmolnak az 1.8-ra. Dobjak ki 40 nagyláda építőanyagot, mert egyenlő esélyekkel szeretnél indulni?
- A nether hosszútávon akkor lenne izgalmas és "élhető " ha nem nether lenne :D Az lenne csak az igazi teher a rendszernek.

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 20., kedd 7:35
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 549
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Venatus kb pont azokat valaszolta, amiket en valaszoltam volna...

A Huncraft lenyegeben nem annyira grindelos, mint inkabb epitos szerver, DE nem lepi at a survival es a creative kozotti hatarvonalat; inkabb a survival fele eso oldalon probal egyensulyozni. Ez a rendszer idaig bevalt, es persze idegesito, hogy :notch: -nak mas elkepzelesei vannak a jatekrol; mindazonaltal megprobaljuk az eddigi profilt megtartani, a lehetosegekhez kepest.

A Huncrafton az eroforrasok nem "elertektelenedtek", hanem "atertekelodtek" - ez nem creative, nincsen vegtelenitett epitoanyag, viszont hogyha mohas kobol szeretnel hazat epiteni, akkor az tobb honapos grindeles nelkul is megoldhato.

A mostani terkep mindenkeppen megmarad, es konnyu lesz eljutni hozza.

A nether egy erdekes kerdes, es ha 1.9-ben nagyon sokat valtozik, akkor ujra fogjuk tesztelni/ertekelni. A mostani jatekban nem nagyon illik a Huncraftra, mert majdnem teljesen lehetetlen nyugodtan epiteni ott (vagy meg banyaszni is), a kozlekedeshez meg folosleges. Ha mar extra vilagra szanunk eroforrasokat, akkor a Skylands egy sikeresebb valasztas volt imho.


2011. szeptember 20., kedd 8:58
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
kzed írta:
A nether egy erdekes kerdes, es ha 1.9-ben nagyon sokat valtozik, akkor ujra fogjuk tesztelni/ertekelni. A mostani jatekban nem nagyon illik a Huncraftra, mert majdnem teljesen lehetetlen nyugodtan epiteni ott (vagy meg banyaszni is), a kozlekedeshez meg folosleges. Ha mar extra vilagra szanunk eroforrasokat, akkor a Skylands egy sikeresebb valasztas volt imho.


A nehert Notch eleve utazásra tervezte, hogy ne csak simán egy kapun kelljen átlépni. A mostani frissítések is ezt segítik majd elő (körbejárhatóbb lávatavak, generált függőhidak a szigetek között, stb)
Én olyan újdonságra nem nagyon számítok, ami tartósan a netherbe csalogathatná a népet.

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 20., kedd 9:18
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.   [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu