Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. december 13., csütörtök 20:11



Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
 Teraformálás 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Teraformálás
Üdv

A problémám az,hogy a jelenlegi felderített területeken nem létezik nagy területű sivatag és közepesből is csak egy-kettő(Azok meg foglaltak, vagy szét vannak hordva.).
Szeretnék elkezdeni építeni Egyiptomi stílusban... csak nincs hova, pedig már felhalmoztam több százezer homokot.
Szóval két lehetőség van...
1. Megyek és felderítek egy csomó területet reménykedve benne ,hogy találok egy sivatagot ami elég nagy(Kétlem,hogy van.).
2. A Szörnyálladékok HQ-tól balra nincs semmi csak egy hatalmas és felesleges óceán. Amit simán újra lehetne generálni sivatagnak.
Legalábbis egy részét (2000-2000).

Szerintem nem lehet nagy probléma a dolog, max délelőtt vagy késő este kéne mikor nincs fent senki.

Ui.: Rá ment pár órám a map nézegetésére. Mivel tív év alatt se lenne hajlandó betölteni teljesen.
Igazán csinálhatnátok mondjuk havonta egy mentést a mapról, valami gyenge jpg ként.

_________________
"Halott indul hozzád, Uram,
lelkét ezer kínba taszítsd!
Könnyel terhes jajsiráma
megváltja majd bűneimet."


2012. november 27., kedd 13:19
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Teraformálás
Jobb klikk a terkepen az X, Y ertekekert.

X=987, Y=3593 a spawn III kozeleben, tole jobbra le (vagy a Kraiu fele szines piramistol felfele). Az egy eleg nagy sivatagos sziget. Ott epitkezett valaki egy reszeben, nem tudom most is aktiv-e. Mindenesetre ott nem lenne elegendo terulet?
Vagy egy terkep alapjan nem hasznalt nagy sivatag van X=8215, y=931-nel (egyebkent ennek a kornyeken baromi sok oriasi sivatag van, aminek csak a vegeben van egy-egy kis epulet).


2012. november 27., kedd 13:30
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Teraformálás
2000x2000(A spawn3 kb 8-10x) amire én gondolmtam azért lenne szükséges mert akkor azt már nem kell később bővíteni.
A helyszínt azért írtam mert ott nincs 12 éves a közelbe, aki átjár, oda épít kérdezés nélkül. Egy szabad és félre eső hely ahol szinte csak mi vagyunk.
...és ha jól tudom ekkora sivatagot nem is generál magától a map.
Annak meg semmi értelmét nem látom,hogy egy mini sivatagba kezdje el építeni. Akkor meg az lenne a baj,hogy folyamatosan bővíteni kéne a homokos területet.
Ami persze nem lenne lehetséges mert tuti,hogy oda építenének valakik.
Az meg már alapból rosszul hangzik amit mondtál ,hogy már van ott egy ház.

_________________
"Halott indul hozzád, Uram,
lelkét ezer kínba taszítsd!
Könnyel terhes jajsiráma
megváltja majd bűneimet."


2012. november 27., kedd 13:54
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Teraformálás
A masodiknal, amit irtam, nincs.
Megvitatjuk.


2012. november 27., kedd 14:00
Profil Honlap

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás Re: Teraformálás
2000x2000-as terulet az nagyon nagy.Rotonda terulete, 1500x1500, 23as monitoron max zoomouttal alig fer a kepbbe (kep csatolva).Ekkora sivatagot nem fogsz talalni, talan meg a LargeBiomes-os valtozatban sincs ekkora.
Amit csinalhatsz, hogy megkeresheted a legnagyobb sivatagot ami nem foglalt, es mikor ezt beepitetted akkor a korulotte levo biomeokban a fublockokat es egybeket atcserelsz homokra.Sok munka de igy epithetsz sivatagot.
A masik megoldas, ami extremebb, hogy elkered a SEED-et az adminoktol, es ha ez nem uber titkos, odaadjak, legeneralod a mapot singleplayerben, keresel egy nagy sivatagot, es megkersz egy staff tagot ,hogy tpzzen oda.Igy nem lesz tobb szaz chunk legeneralva, csak az a resz ami neked kell.
Terraformalni nem fogjak, ez tuti, elvek ellen van, vagy valami ilyesmi, pedig neha jo lenne egy kis voxelsniper


Csatolmányok:
rotonda.jpg
rotonda.jpg [ 194.34 KiB | Megtekintve 2008 alkalommal. ]

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .
2012. november 27., kedd 14:07
Profil YIM Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Teraformálás
Megvitattuk, es nem csinalunk oriasi sivatagot. Csak az van, amit a generalo csinal. 2000x2000 amugy tenyleg brutalisan nagy.


2012. november 27., kedd 14:12
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 17:49
Hozzászólások: 22
Hozzászólás Re: Teraformálás
Semmi értelmét nem látom annak ,hogy azzal töltsek heteket,hogy sivatagot kreálok, és bele öljem a készletek nagy részét.
Szerintem ez a játék még mindig a kreativitásról szól, nem arról ,hogy a terepet készítem elő hetekig...
A fő problémám az,hogy ha a terület nem ekkora alapból és ráadásul már lakott terület közelében van, az csak problémákat szül, és minden egyes új szomszéddal csökken az esély a terjeszkedésre.
Ahova én gondoltam ott egyből mi vagyunk mellete jobra a hq és a város. Tőle balra ami már nem látszik szintén mi vagyunk. 1-1 kis ház található csak a kontinens szélél. Közötte meg egy hatalmas óceán. Amire semmi szükség.
Mivel az adminok folyamatosan hangoztassák ne derítsünk fel újabb területeket, így nem látom mi lenne azzal a baj ha egy hatalmas területet ami tök felesleges újra generálnának valamikor hajnalba mikor senki nincs fent. A jelenlegi formájában tökéletesen hasztalan.

Nem szeretnék úgy belefogni egy nagyon nagy projektbe, hogy a szomszédokkal kell küzdeni, nincs elég hely ha valamit ki találok és ráadásul szinte az összes épületünk a környéken van. Így csak mi lennénk a saját szomszédjaink. Ami már is megoldotta a problémákat.
A hatalmas kocka vagy téglalap alakú sivatag meg egyértelmű jele a kéretlen betolakodóknak, hogy foglalt. Meg amúgy is fére esik.

Ui.: A térkép max nagyításáról meg ennyit... (ez még nem a max ctrl+görgö)

Kép

_________________
"Halott indul hozzád, Uram,
lelkét ezer kínba taszítsd!
Könnyel terhes jajsiráma
megváltja majd bűneimet."


2012. november 27., kedd 14:34
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 549
Hozzászólás Re: Teraformálás
Adminsivatagot biztosan nem csinalunk (masnak se szoktunk csinalni ilyesmit - nem szeretnenk rendszert csinalni a terraformalasbol).

Az igaz, hogy a Huncraft akar futhatna creative modban is - de jelenleg nem abban fut, szoval ezek a korlatok...


2012. november 27., kedd 14:44
Profil

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás Re: Teraformálás
prok nem ismerik a nem-et


Csatolmányok:
ss.jpg
ss.jpg [ 1.02 MiB | Megtekintve 1837 alkalommal. ]

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .
2013. február 8., péntek 11:37
Profil YIM Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 9 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu