Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. augusztus 16., csütörtök 16:41



Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
 A Huncraft jelenlegi helyzete 
Szerző Üzenet

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás A Huncraft jelenlegi helyzete
A huncraft jelenlegi helyzete

Elore kerek elnezest ha valakit megsertek.
Peldazni fogom a helyzeteket emberekkel, nem elleunk szolok,hanem egy bizonyos halmaz ellen, amit ok jol jelkepeznek.
Bocs a vesszok/irasjelek hianya miatt, es a nicknevek nem helyes leirasa miatt.

1.4.6.-ban vagyunk, minden verzio megejelenesekor a dev csapat valamit letilt, nem is baj ez, csak tudnank legalabb hogy miert.Gondolom ezek a dolgok megbeszelesre kerulnek az adminok kozott "most kiszedjuk az irhato konyveket, majd csinalunk vele valamit" es ez forumra kerul.De miert es majd mit? Szemely szerint nekem nincs szuksegem ra, de tobb kissraccal is uzleteltem, akik szerettek volna egy "torzsvasarloi szerzodes"-t irni nekem, dehat nem tudtak.saxus mondta, hogy ir egy bekeszerzodest a jatekosokkal akik tamadtak a modhq-t, de hat nincs mire.Es igy nincs semmi specialis az irhato konyvel, sot meg bent sincs a huncrafton.
Masik ilyen a smargd block, irtam valahol, hogy nagyon draga az 1 gyemant block + 1 arany kocka, tfp valasza: akinek van,annak van mit apritania a levesbe.De ez nem epp igy van gyakorlatban.Aukciora felmegy nagyon dragan eladasra, ha valaki licitel ra a tobbiek kirohogik,hogy vett egy semmire nem jo blockot 150 petakert.
Beacon is kilett szedve, reszben megertem, valahogy nem mutatna jol az egesz szerver tele fenycsikokkal az eg fele.Megkapjuk eventekbe, de hol vannak ezek?Eventek...hat van 3-4 evente, legyunk oszintek, es vagyunk 100-200-an aktivak, akinek jolfogna egy.
Miert is jonne fel egy ember ide jatszani? Kiadott 20 eurot a jatkert es sok featuret meg hasznalni sem tud.

Mostanaban a pvp atvette az iraanyitast.Nem a hagyomanyos pvp, hanem a csapatjatek, igy fejlodik a szerveren a pvp.Ez rossz? Hat annak aki ezt szereti nem.De ha idezunk a honlaprol, hogy a szerver epitesorientalt, akkor rossz.Feljon egy uj jatekos, aki epiteni szeret, mint pl jomagam is, latja a sok uzenetet, hogy "x laba elott hever y" egybol kilep.Es tudjatok miert faj ez nekem es a hozzam hasonloknak? Mert a chat spammelve van halauzenetekkel, fel kepernyot nem latom tole.F1-t ha nyomok, nem latom mi van a kezemben, a video settingsbol ha kiszedem a chatet, az sem megoldas,mert nem tudom hasznalni a /bolt_kivesz parancsot.

Jo epitok nincsenek, nem is epit senki par emberen kivul, egy kezemen megtudom szamolni azokat: en, danieel, ikris, saxus, chameleon, ssyrius es kb ennyi.Ennyi! Hogy ezenkivul van egy rakas seged, azokat nem szamolom, mert ha nem lenne pl saxusnak semmi projekje,akkor egy laza 10 ember nem epitene.Ezenkivul vannak a nagy tervel rendelkezo emberek, de nem csinalnak semmit, egyik Hund_panza a masik ez: viewtopic.php?f=46&t=736 , meg charussot is megemlithetnem, aki projektbol projektbe kezd, de egyiket sem fejezi be, mippect a lord of the rings tervevel...stb stb stb.

Veszekedik 2 jatekos, mondjuk en valakivel, azonnal egyes staff ramszol, hogy "plizz stfu"...muszaj ez? Nem vandaloskodunk, nem szidjuk egymas anyjat, nem rongaljuk egymas epuletet,stb. Minek nevezem en ezt ? : ket jatekos nezeteltereseinek johiszemu megvitatasanak.Sok ilyen esetben egyes staff tul hamar kozbelep...De miert? En mar lattam olyat is, hogy ketten veszekedtek valamin, utana meg egyutt epitettek egy hazat.Nem kell elfelejteni, hogy a vita is egy ismerkedesi forma.Ugyanugy mint az en esetem, beszoltam Dacardonak, HageHun azonnal modoskott, hogy mi ez??? Aztan beszallt meg egy par mod, hogy en hogy engedem ezt meg magamnak?Vita szuletett, honapokon keresztul elhuzodott. Eloiteletek szulettek, amit kzed igy osszegzett ircen: "egy masszivan privilegizalt feher cisznemu heteroszexualis hulladek vagy".Es miutan a staff lecsitult, osszehaverkodtunk Dacardoval, tobbszor is tamogatott cuccokkal, utolso projektemnel is o az egyik legnagyobb tamogatom.Ugyaingy remy0001-t is kiosztottam parszor, de mod mar nem szolt kozbe, most meg haverok vagyunk, karacsonyi ajandekot is adtam neki."fiatalsagukbol es tapasztalathianyukbol arado turelmetlensegukbol szuletik a va'gy, hogy azonnal kozbelepjenek" - osszegezte valaki.Nem varjak meg a vita veget, a fejlemenyt, ez meg nemhogy rossz, hanem nagyon rossz.

Kulon bekezdest erdemel, amit en a "SSyrius eset"-enek nevezek (viewtopic.php?f=73&t=787).Osszesem 3 mondatot nem valtottam vele, de lattam amit epitett.Hat..nem semmi ez az ember, az biztos.Tervei voltak, helpet kert, kzed 2 sorral kivegezte...azota nem lattuk.Nem baj, 1 jatekos minuszba..van helyette 30 mas...ja igen, de ok nem epitenek semmit, hanem repat ultetnek es pvpznek...a huncraft epitesorientalt...igen.

Valamikor, Venatus eretette meg velem, hogy a Huncrafton a kozosseg szamit es nem az egyen.THIS IS FUCKING WRONG! De tenyleg...adminokra nehanyunknak szuksege van, keves segitsegel oriasi dolgokat lehet elerni.Ameddig a jelenlegi projektem nem volt levedve...epitettem.simontomit megkertem vedje le, aztan ikrist, hogy kosse ossze egy masik levedessel.Megcsinaltak.Azota epitettem oda egy hajot es mostmar felmerem hasznalni (vegre!) az arany es vasblockokat, mert nem tudjak elvinni a griferek...sokkal jobban mutat nehany helyen a vas, mint a sotetszurke gyapju, vagy arany a sarga gyapju helyett.Mostmar merek epiteni egy szakadt es komplex vitorlat, mert tudom,hogy nem tudjak rongalni.Ha az nem lenne levedve es megrongalnak...soha a budos eletben nem tudnam ugy visszaepiteni ahogy volt.A levedes ota egy hullamvasutat is epitek a kozosseg szamara.Mit akarok ezzel mondani? Egy jo epitesz, csak egy keves adminsegitseggel sokkal,de sokkal tobbet tud mutatni.
SSyriust azota nem lattuk...de nem halt meg.Latom egy masik szerveren , ott folytatja a terveit es elkepesztoek.Nehez lett volna 2 adminnak vegignezni mit epitett eddig SSyrius es az alapjan eldonteni,hogy lehet-e neki generalni egy sivatagot? Nem hiszem.Egybol latszik az epuletein,hogy hatalmasakat epit es be is fejezi ezeket.Ez a "nem szeretnenk ebbol-abbol rendszert csinalni" bullshit szoveg.Ha nem szeretnetek, egyszeruen nem csinaljatok belole rendszert, csak azokat segitsetek akiket kell,ugysem vagyunk sokan.Kiket kell? Az alkotashistory-juk ezt elmondja.
Nem nehez megerteni, hogy egy jo epitesz, mint SSyrius, egyhelyre akar epiteni, mert az a helyes, nem a map 30 felere kicsi hazikokat, EGYHELYEN minden.

Otletek-otletek-otletek a hatvannegyediken.Latszik, hogy a dev team fejlesztette a jatekot meg a huncraft plugint es utana minden leallt, foleg miota mentlerd sem aktiv, tanulmanyai miatt.A kvizpontokkal peldazom; miutan megvetted a piroman jogot es vettel par gyemantpancelt/eszkozt a kp nem kell semmire, azaz nem lehet hasznalni semmire.Addig volt kigondolva, hogy egy jatekos elinduljon, vegyen maganak felszerelest, par spawnert, faklyat.Miutan ezek megvannak a kp egyetlen egy dologra jo: versenyezni a tobbiekkel, hogy kinek van tobb kp felhalmozva.Igy a kvizeles is veszit az ertekebol, 800 vagy 900 felesleges kp, nem mindegy?Egy ertelmes kp elkoltesi mod lenne, ha pl adminvizet es adminlavat lehetne rajta venni,es ez csak egy pelda.Igaz, vodorrel is lehet vizet vinni, de csak 72 vodorrel 2 inventoryba.Aki epit,az tudja, hogy ennyivel nem lehet tavat csinalni, hogy 6-7szer vigyen 2 inventory vizet...hat inkabb nem csinal tavat.Alkimiaban is sok hianyossag van, vagy a meglevok rosszul vannak kigondolva.Miert mondom ezt?Mert sok penzem van, egyes alkimiak tul dragak...nem eri meg meg nekem sem, mas alkimiakkal meg az a baj, hogy nem leteznek.Pl, hogy zold teruletet epits, egy kertet, tehetsz viragokat es tehetnel pafranyt/zold fuvet ami nagyon jol nez ki, de nem alkimiazhato; hogy elinduljak es leszedjem mashonnan szimplan nem akarom.En sem szeretnem, ha egy altalam kivalasztott teruleten se fa, se virag, semmi nem lenne.Sok jo alkimiaotlet a jatekosoktol,de senkit nem erdekel.

Venatus mondta, hogy van itt kozosseg/napi szorakozas/stb stb de valahogy ennek a kozossegnek a szava nem szamit.Sok hulye otletet adunk az is biztos, de hogy egy sem legyen jo, azt nem hiszem.
Az olyan valaszok, amit nemcsak en kapok, hanem sokan masok, akiknek epp nem tetszik valami, hogy : "ott az ajto, kilehet rajta menni", egyszeruen gyokerseg.Meg fel sem merul egy olyan valasz, hogy: "varj, megyek szivok egy cigit es gondolkozok rajta egy percet".Ilyenek miatt sokan el is mennek, legjobban ugy lehet eszrevenni, hogy 2 honaponta kell 4 uj mod, mert elmennek azok is.Mikor eloszor beleptem a huncraftra a venatus/hage/erza/blasio/saxus modkombo volt , utana a harbo/and82/titus/jocking/saxus kombo, most sargon/danieell/brokenheart/saxus kombo.

Szemely szerint nem rinyalhatok, mert kaptam adminsegitseget boven.mentlerd segitett feltolteni meg a modern varosba 2-3 reszt; tfp athelyezte az arenat, ami masoknak nem tetszett, hogy ottvan; simontomi/ikris vedtek le zonat; venatus felszivott egy kis vizet a mobfarmnal, ami most ellatja az egesz szervert jo enchantolt cuccokkal/puskaporral tuzijateknak; rothens is segitett kiszedni egy darab foldet ami visszaallt varatlan leallas utan.
De nemcsak en vagyok itt, hanem masok is akiknek kellene egy kicsi segitseg, de nem mindenkinek van meg a staminaja ,hogy ezeket kerje, mert a fentebbi sikereket ugy arattam, hogy tobbszor kertem, sok esetben molesztalam az admint(sorry :( ).

Higul az IQ leves, adminokbol szulok lettek, modokbol meg ovobacsik, es kb ott allunk, hogy ki tud nagyobb hulyeseget mondani, nemhogy ki tud valami jot epiteni.Valahol elvesztette a szerver a lenyeget, nem epitunk, hanem rpg/pvp es kabareklub lett az egesz.
Tul sok hangsuly van fektetve a rangokra, modolas/demodolas napi tema, ugy mint az erovel valo visszaeles is,valahogy sokan elfelejtik, hogy csak egy csapat fiu van itt aki jatszani szeretne; a bannolas tema,hogy fel az ember mondani/kerni valamit, mert kirakjak 2 perc alatt.Jatszodtam en mashol is, vitatkoztam mashol is, de valahogy banrol soha nem esett szo, mert ha valaki vitatkozik,akkor valami baja van, es mindig probaltak a baj gyokeret megtalalni.Tisztelet - ami a huncrafton,allitasok szerint fontos, jobban kialakul egy jo ervel/beszolos-oltogatassal, mint egy szappan- vagy bannal.Mert ezek automatikus dolgok, de ha irsz egy sort, latja a kissrac, hogy van valami erdeked iranyaba, szappan lejarasa utan ugyanugy karomdoknak, de egy "ne karomkodj, mert neked hajitom magam" utan mar nem annyira.De ezt mod nem meri mondani, mert fel a rangja elvesztesetol.Ne mondja senki, hogy nem igy van, mert az hazugsag lenne.

Ez a post ugy szuletett, hogy dynmapon vegigklikkelve mindenkire tobb napon keresztul, szemmel lathatoan nem igazan epitettek az emberek, mindenki pvpzik/chatel/vihog , es azokat sem engedik epiteni akik szeretnenek, illetve a staff magasrol le is leszarja ezeket.

Irhatnak meg egy ennyit, vagy akar, meg ketszer ennyit, de valoszinuleg, hogy a szemely/szemelyek akiknek ez a post szol, az ellentmondasokat/helyesirasi hibakat es a hulyesegeket fogjak fikazni, nem pedig azokra a pontokra fokuszalni, amik az igazsagot fedi.

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .


2012. december 28., péntek 21:03
Profil YIM Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2010. december 28., kedd 22:46
Hozzászólások: 396
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
Pár dologban én is egyet értek, de azért vegyük figyelembe a dolgok hátterét.

A pvp dolgot igazán nem is értem, mert ez csak egy ideiglenes fellángolás volt, ugyanis megnyílt a közönség számára saxus pvp csatahajója. Igen, volt amikor 13-man gyilkoltuk egymást, többek között én is beszálltam :)
Nagyon igazad van, a chat tele van spamelve. Amikor építek, inkább leveszem a láthatóságát optionsban, így kevésbé zavar. Több player használhatná a privát csevegést, vagy a csoportba írást, és a kvízekre sem spamelve kéne válaszolni, plána nem hülyeségeket. Na meg ne nyomjunk szmájlinként entert.
Nekem is kezd elegem lenni, hogy néhány player a folyamatos soapolás ellenében sem képes változtatni a stílusán, de akkor ezentúl beszigorítunk e téren is. Pedig elég sokszor megkaptuk már hogy itt túl szigorú a staff :)
A featurek kivétele minket is érint, és van amikor nem önszántunkból vesszük ki, hanem egyszerűen a minecraft/bukkit hulladék, és a szerver stabilitásának megörzése érdekében letiltjuk (pl. Beacon block, ja és még csak nem is világít), vagy egyszerűen csak nem illik SMP-be, pl. a Wither. A witherrel is csak visszaélés lenne, pisti belespawnolja az afkzó sanyi képébe, és máris megy a hiszti.

Sajnos tényleg kevés event van, de akkor lehet választani: a staff rendet tart, üldözi a bűnt, segít a játékosoknak, vagy egész nap eventet csinál, és amikor pistinek book kell, elküldik a sunyiba. Próbálunk minden alkalomhoz eventet készíteni, sajnos azonban nem mindig sikerül elég hosszúra, jóra, mert egy-két nap építgetés ezekre nem elég. Először meg kell építeni, megírni a történetet, és még triggerezni is kell, aztán tesztelgetni. Ez sok időt felemészt, és sajnos nincs az embernek mindig ideje.

Személy szerint én a vitatkozókat nem szoktam soapolni, hanem inkább mondom nekik hogy privátban folytassák, mert más nem kíváncsi.

Sajnos pedig van igazság abban, hogy azzal kell néha az adminoknak takarózniuk, hogy nem kpasz ezt-azt, mert utána mások is ezzel példálózva akarnak majd. Tegyük fel, hogy Kraiu kap 10.000 gyémántblokkot egy gyémántfalura, ami persze elképesztően szép lesz, de aztán ha másnap pistike jelentkezik, hogy neki 100.000 gyémántblokk kell egy házra, akkor mit mondjunk neki? Rosszul építesz, és húzz a francba? Nem szabad ilyet mondanunk, ugyanis ez elveszi a player önbizalmát, már pedig sok player itt kezdi el igazán az építést tanulgatni.

Mi adminok, modok, próbáljuk támogatni a nagy projecteket valamivel (területlevédés, biome, bookok, stb), azonban sajnos ennek is vannak határai - mint mindennek. Az utóbbi időben felmerült hogy az adminok a bizonyítottan jól építőknek addolhatnának, de a Huncraft még mindig egy SMP szerver. És akkor megint itt az örökös vita: a verítékes munkával megépített épületre büszkébb vagy, mint a creativeben készültre, viszont egy másik félnek a két épület ugyanaz.

Nem biztos hogy igazad van abban, hogy kevés a jól építő player, hanem inkább kevés a jól építő, aktív és beszédes player. Volt több eset, amikor valaki elképesztően gyönyörűen épített, de csak a véletllen folyamán derült ki, mert nem mutogatta azt senkinek, nem beszélt senkivel a chaten.

Nem akarom ezt a posztot fikázni, mert sok igaz, jó pont van benne, ezért inkább (részben) támogatom. Én mindenkinek próbálok segíteni, remélem a többi mod/admin is így van ezzel. De a playereknek is segíteniük kell nekünk, hogy segíthessünk. A hülyeség sajnos konstans, szűrni lehet, de nem tűnik el.

_________________
"That's one slow step for sloth, one slow leap for slothkind." - simontomi
Kép


2012. december 28., péntek 22:16
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
Én nem nagyon vagyok mostanában érintett a dologban, de szerintem elég, ha mindenki a saját szabadidejét osztja be. Nem kell másokét is.
Nem tudom, hogy miért ide írtad...bár jutna neked is topic...de azért köszönjük az elemzést! :golfclap:

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2012. december 28., péntek 22:37
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
Egyetértek sok pontban veled Kraiu, viszont az hogy én nem építek az túlzás... Vagy anyagotgyűjtök épp, vagy pedig a föld alatt túrom most a ModHQ elleni Lázadók bázisát (Medivel). :xd: (Vagy épp egy batárnagy hasztalan gödröt hányok a város közepére igaz Eriaror? :D )

A lényeg: nekem is most van 3 futó projectem, és 2 amit tervezek, ezek viszont valami irdatlan mennyiségü nyersanyagot igényelnek.

Az eventekre kitérve:
Én az eventhiány miatt próbálom megtartani minden hónapban a Citadella Bajnokságot, csak épp a jelentkezö kevés, úgy tűnik az ilyen interaktív versengős event nem tetszik a társaságnak.

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. december 28., péntek 22:46
Profil Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
simontomi írta:
Pár dologban én is egyet értek, de azért vegyük figyelembe a dolgok hátterét.

A pvp dolgot igazán nem is értem, mert ez csak egy ideiglenes fellángolás volt, ugyanis megnyílt a közönség számára saxus pvp csatahajója. Igen, volt amikor 13-man gyilkoltuk egymást, többek között én is beszálltam :)
Nagyon igazad van, a chat tele van spamelve. Amikor építek, inkább leveszem a láthatóságát optionsban, így kevésbé zavar. Több player használhatná a privát csevegést, vagy a csoportba írást, és a kvízekre sem spamelve kéne válaszolni, plána nem hülyeségeket. Na meg ne nyomjunk szmájlinként entert.
Nekem is kezd elegem lenni, hogy néhány player a folyamatos soapolás ellenében sem képes változtatni a stílusán, de akkor ezentúl beszigorítunk e téren is. Pedig elég sokszor megkaptuk már hogy itt túl szigorú a staff :)
A featurek kivétele minket is érint, és van amikor nem önszántunkból vesszük ki, hanem egyszerűen a minecraft/bukkit hulladék, és a szerver stabilitásának megörzése érdekében letiltjuk (pl. Beacon block, ja és még csak nem is világít), vagy egyszerűen csak nem illik SMP-be, pl. a Wither. A witherrel is csak visszaélés lenne, pisti belespawnolja az afkzó sanyi képébe, és máris megy a hiszti.

Sajnos tényleg kevés event van, de akkor lehet választani: a staff rendet tart, üldözi a bűnt, segít a játékosoknak, vagy egész nap eventet csinál, és amikor pistinek book kell, elküldik a sunyiba. Próbálunk minden alkalomhoz eventet készíteni, sajnos azonban nem mindig sikerül elég hosszúra, jóra, mert egy-két nap építgetés ezekre nem elég. Először meg kell építeni, megírni a történetet, és még triggerezni is kell, aztán tesztelgetni. Ez sok időt felemészt, és sajnos nincs az embernek mindig ideje.

Személy szerint én a vitatkozókat nem szoktam soapolni, hanem inkább mondom nekik hogy privátban folytassák, mert más nem kíváncsi.

Sajnos pedig van igazság abban, hogy azzal kell néha az adminoknak takarózniuk, hogy nem kpasz ezt-azt, mert utána mások is ezzel példálózva akarnak majd. Tegyük fel, hogy Kraiu kap 10.000 gyémántblokkot egy gyémántfalura, ami persze elképesztően szép lesz, de aztán ha másnap pistike jelentkezik, hogy neki 100.000 gyémántblokk kell egy házra, akkor mit mondjunk neki? Rosszul építesz, és húzz a francba? Nem szabad ilyet mondanunk, ugyanis ez elveszi a player önbizalmát, már pedig sok player itt kezdi el igazán az építést tanulgatni.

Mi adminok, modok, próbáljuk támogatni a nagy projecteket valamivel (területlevédés, biome, bookok, stb), azonban sajnos ennek is vannak határai - mint mindennek. Az utóbbi időben felmerült hogy az adminok a bizonyítottan jól építőknek addolhatnának, de a Huncraft még mindig egy SMP szerver. És akkor megint itt az örökös vita: a verítékes munkával megépített épületre büszkébb vagy, mint a creativeben készültre, viszont egy másik félnek a két épület ugyanaz.

Nem biztos hogy igazad van abban, hogy kevés a jól építő player, hanem inkább kevés a jól építő, aktív és beszédes player. Volt több eset, amikor valaki elképesztően gyönyörűen épített, de csak a véletllen folyamán derült ki, mert nem mutogatta azt senkinek, nem beszélt senkivel a chaten.

Nem akarom ezt a posztot fikázni, mert sok igaz, jó pont van benne, ezért inkább (részben) támogatom. Én mindenkinek próbálok segíteni, remélem a többi mod/admin is így van ezzel. De a playereknek is segíteniük kell nekünk, hogy segíthessünk. A hülyeség sajnos konstans, szűrni lehet, de nem tűnik el.


Ott lett elszúrva, hogy mindenkinek lehet mindent. Vagy ha nem, akkor kettős mérce. Neked se esne jól, ha mondjuk te azért nem kapnál segítséget valakitől, mert más véleménye szerint szar amit csinálnál belőle.
Nem kellett volna 1-2 emberkével kivételezgetni, meg kategóriákra bontani a játékosokat és akkor nem lennének ilyen gondok. Én egy darabig próbáltam a magam módján tartani a frontot, de amire azt mertem mondani, hogy nem, azt más admin első szóra megcsinálta (pedig nem is volt rajtam kívül sokszor senki, gondolom IRC-n kerestek balekot).
Nem csoda, hogy ilyen a játékmorál, olyan a staff is. Senki nem foglakozik semmivel, aztán csodálkozunk hogy mégis szar :D

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2012. december 28., péntek 22:47
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
HunD_Panza írta:
Egyetértek sok pontban veled Kraiu, viszont az hogy én nem építek az túlzás... Vagy anyagotgyűjtök épp, vagy pedig a föld alatt túrom most a ModHQ elleni Lázadók bázisát (Medivel). :xd: (Vagy épp egy batárnagy hasztalan gödröt hányok a város közepére igaz Eriaror? :D )

A lényeg: nekem is most van 3 futó projectem, és 2 amit tervezek, ezek viszont valami irdatlan mennyiségü nyersanyagot igényelnek.

Az eventekre kitérve:
Én az eventhiány miatt próbálom megtartani minden hónapban a Citadella Bajnokságot, csak épp a jelentkezö kevés, úgy tűnik az ilyen interaktív versengős event nem tetszik a társaságnak.


De most magyarázkodni kell, hogy ki mit csinál, milyen formában tölti el a szabadidejét? :) Ne vicceljünk már :D

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2012. december 28., péntek 23:00
Profil

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
Nem arrol van szo, hogy egyenes vonalat kell huzni azok kozott akik jol epitnek es azok kozott akik tanuljak a jatekot,vagy kevesbe jol epitenek.Ez inkabb ugy kellene mukodjon, mint mikor latvanyossag beallitasarol van szo.Mindegyik admin tudja, hogy kb mi lehet latvanyossag es mi nem, sot azt is, hogy reggebben kisebbek voltak a standardok.Erre jo bizonyitek, hogyha a spawnok koruli latvanyossagokat nezzuk, spawn I / spawn II korul sok haziko latvanyossag, spawn III korul lathatoan nagyobbak es szebbek ezek.
Ha lenne nehany ember, aki elkeszto munkajukert cserebe keves adminsegitseget kapna, mindent megtennek, hogy az epuleteimmel en is bebizonyitsam, hogy kozejuk valo vagyok.Ha meg nem vagyok, akkor dolgoznak azon, hogy jobbakat epitsek.Egy ilyen csoport huz mindenkit felfele, mindenki torekedne, es automatikusan epitesorientalt lenne a szerver.

Adminsegitseg alatt mit ertek? Nem a vilag veget, legtobb esetben a viz manipulalasat, mert ez nagy ur.Ha felkell toltsek, 10.000 vizkockat,nem szolok senkinek, de ha 50-60.000 van szo, legyunk oszintek, az mar butasag.A hullamvasut teruleten tobb kis to'nak kivan hagyva a hely, admin ha ezeket feltolti az csoda.Vagy megepitettem azt a hadihajot, es az egyetlen ember aki eszrevette, hogy "ekkora hajo, tobb kockara lekellene meruljon mint 3" az saxus.Kilett volna szedve a viz, azonnal realisabb es szebb lett volna az egesz.Masik meg az, hogy nagy alkotasoknal, gyakran elofordul szamolasi hiba.Pl. a pokember egyik keze deformalt, mert lejebb kezdtem az egyik kezet, 2-3 kockaval.Sokkal jobban nezne ki az egesz ha egy admin azt a kezet feljebb tenne.Harmadiknak, a rosszul formalt chunkok javitasat jegyeznem.Atment a map tobb mapgeneralon is, mind tudjuk, hogy sok helyen, all egy chunk hegy, 4 levagott oldalall a tenger kozepen, vagy ha mapot nezitek POI-al bekapcsolva a HQ: Matrix es Rotondai szarazkikoto kozott van egy tenger, a kikoto felol a map teljesen levan vagva.Mikor odakoltoztem gondoltam arra, hogy segitseget kerek, hogy oldjuk meg kicsit termeszetesebbre, de lemondtam rola; most boldogulok ahogy tudok,de irto csunya.Az egesz varos erteket rontja.
Ez a 3 eset a leggyakoribb: a viz problemaja, elszamolas es ezek javitasa, mapreszek javitasa.Ezek es az addolas kozott, sok mas is van.
De ahogy mondtad a gyemantfalut tomi, epiteni egyet elsosorban gyemant/arany/vas/smaragd kockakbol, nem lenne semmi.Gondolj bele, lenne valaki aki azt nem nezne meg? Szerintem meg kzed is feljonne,azert hogy azt megnezze.

"Ha te kapnal, pistike is kerne" , ha valaki lehetne pistike, akkor az en vagyok, soha nem azert kertem segitseget, mert mas is kapott.Nem kertem soha, hogy lapitsatok ki a 256 magas piramis alatt a teruletet, mert saxus banhemmerenek is kilapitottatok.Mas pistiket meg jobban erdekli a pvp, mint az epites.Mit mondjatok ha megis keri? Ha nem felel meg valami latvanyossagnak, mit mondtok? "kicsit tobb kell, hogy meglegyen", sot ha meg tippeket is adtok egy jol alakulo alkotasnak, akkor win-win.
Addolast csak azok emlitik meg, akik nagy epuleteket csinalnak.Mert, hogy osszeszedjenek pl 100.00 homokot, vagy 3.000 pafranyt, szetkell barmolni egy vagy tobb mapreszt is.Ezt meg nem akarjuk,mivel nekunk szamit a map kinezete, viszont block nelkul...hat eleg nehez epiteni.Ezert is valasztottam azt, hogy homokkobol epitsek.Alkimianak koszonhetoen 1:1-es aranyba attudom alakitani a foldet/kovet/homokot (3 anyag amibol a legtobb van) homokkove.Masodlagos block a kotomb, mert egetett kobol is rengeteg van.
Ha most nem oldhato meg a pafrany alkimia receptnek, nem lenne a vilagvege adni 10s-al , ami jobban mutatna mint az a csunya, magas fu egy kertbe.

Pvp-rol annyit, hogy nem azzal van bajom, hogy most a teli szunetben, megtortenik egy ilyen haboru, sot elso este halalra rohogtem magam a resztvevokon.Kell a hulyeskedes, szorakozas, epitestol valo kikapcsoldas a szerveren.Ezt mindenki elvezi, ha jol szervezett csapatjatek lenne, en is beszallnek, pedig soha nem leptem be meg harcokba/ijaszversenyekbe a szerveren.Inkabb azzal, hogy feljon a gyerek spammel fel orat, hogy "Jojjon mar valaki harcolni!!!!", aztan valaki megunja es pvpzik vele, tovabb spammel, hogy "megoltel, add vissza a cuccom!!", "miert potionnal oltel meg te barom??", stb stb.Megoldas: ritkabban lehessen haborut inditani, vagy mittomen.
A csapatjateknak ugy sem lesz vege 2 het utan, 13 ember ha egyszerre harcol es fel szerver errol beszel, akkor csak jelent valamit.
Akkor csinaljunk valamit, hogy jo legyen: epitunk egy palyat, erre egy varat, majd az egeszet tukorbe elforditjuk 180 fokkal.Igy lesz 2 var , 2 spawnolasi pont.Utana egy kodolas,aminek fele megvan, 2 jatekos valaszt csapattarsakat, a 2 csapat tagjai a sajat varukban fog spawnolni, es az a csapat gyoz akinek tobb killje van.Mindezt, ugy hogy a resztvevok egy csoportba lennenek pakolva, ott menne a sok halaluzenet, es a harcal kapcsolatos vita.Tudom ,hogy valaki olvassa ezt, aki azt gondolja: "ez nagyon jo otlet, csinaljuk meg!!!" , tudom, nem kell postolni csak emiatt.Valoszinuleg, hogy az atlagplayerszam 40-50 felett lenne non-stop,de ha megcsinalja valaki es nem igy lesz, majd kopjon szembe.

Eventek, mivel ezekre is szukseg van valahol...Az igaz, hogy megcsinalni egy olyan JJazon questet nem egyszeru, sok kod, sok gondolkodast, tesztelgetest igenyel, de van egyszerubb es nagyszeru megoldas is.30 kockaval egy tenger folott 3 sor jeg, 2 kocka tavolsag ezek kozott.Aki elsonek atmegy a 3 ember kozul, tovabbmegy a masodik forduloba.Masodik fordulba 9-bol ugralna at a 3 tovabbjuto, aki atmegy rajta, az a nyertes.2 perc kell ennek a megepitesehez, fun es egyszeru.Nem kell valami komplikalt legyen, hogy szorakoztasson, sok esetben az egyszerubb dolgok a nyerok, mert nem frusztralja magat az ember, azzal, hogy nem erti mit kell csinaljon.

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .


2012. december 29., szombat 3:19
Profil YIM Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2011. június 13., hétfő 15:31
Hozzászólások: 102
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
simontomi írta:
Nem biztos hogy igazad van abban, hogy kevés a jól építő player, hanem inkább kevés a jól építő, aktív és beszédes player. Volt több eset, amikor valaki elképesztően gyönyörűen épített, de csak a véletllen folyamán derült ki, mert nem mutogatta azt senkinek, nem beszélt senkivel a chaten.


Ehhez a részhez szeretnék egy pár sort hozzáfűzni, mert kissé önmagamat is látom abban amit írtál.
Jómagam is egy ilyen szerényebb építő vagyok aki nem reklámozza a műveit. Ez egyszerűen azért van mert nincs bennük semmilyen feltűnési viszketegség, nem feltétlen szeretünk a középpontban lenni, és reklámozni hogy "ezt nézd milyen überf*szát építettem".
Másrészt a szűkszavúság, volt már hogy kérdezték tőlem hogy miért vagyok ilyen szűkszavú hogy szinte nem beszélgetek senkivel all chaten. Erre egy nagyon egyszerű választ szoktam mondani, mégpedig hogy maximálisan kihasználom a csoport chat-et. Egyrészt sokkal jobban látom annak a válaszát akivel beszélgetek mint all chaten, mivel ugye kiírja a csoport nevét, másrészt nem látom értelmét olyanokat beírni, hogy "hú ma de fáradt vagyok" vagy ilyesmi. Ha beszélni akarok valakivel, akkor ráírok privátba, ha nincs bent a csoportban, mert úgy valószínűleg jobban észreveszi mintha ugyen azt all chaten írnám, ahol egyszerre harmincan írnak.
Szóval felesleges addig ítélkezni más felett amíg nem beszéltél vele egy keveset, mert nagy a valószínűsége, hogy teljesen mást gondoltál róla addig.

_________________
"Te ne sétágassá itten mer eltakarod a napot. Az a nap meg az enyém."


2012. december 29., szombat 16:50
Profil

Csatlakozott: 2011. november 13., vasárnap 14:27
Hozzászólások: 80
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
(most ha az baj hogy nem voltam fent sokszor az elmúlt időszakban és ezért nem áll, hanem lelassultak a dolgok? attól még építem én csak lassabban :P)


2012. december 29., szombat 18:17
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. január 4., szerda 18:52
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Re: A Huncraft jelenlegi helyzete
Törölhető


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Marver95 2013. január 7., hétfő 18:51-kor.



2012. december 29., szombat 22:29
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu