Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. augusztus 16., csütörtök 18:38



Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
 Citadella Bajnokság: Szabálykönyv 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 28., hétfő 13:21
Hozzászólások: 505
Hozzászólás Citadella Bajnokság: Szabálykönyv
I. § - Általános szabályok

1. Megrendezés
  • A verseny fórumon előre meghirdetett, a meghirdetés és a lebonyolítás közt legalább 5 napnak kell lennie.
  • Minden versenynek külön topicot kell nyitni a Szervezzünk fórum Versenyek alfórumában.
  • A verseny díjai előre bejelentendők, de a meghirdetés és a lebonyolítás közti időszakban még változtathatók, amit szintén be kell jelenteni.
  • A verseny eredményeit a jövőben jelző táblát a meghirdetés napján előre ki kell tenni a Bajnokok Csarnokába.
  • Beacon csak akkor lehet fődíj, ha legalább 5, a versenyen megjelent és a verseny végéig játszó játékosa van a versenynek!

2. Jelentkezés
  • A Citadella Bajnokságra bármely, a Huncrafton építési joggal rendelkező játékos jelentkezhet.
  • Jelentkezést csak az adott verseny fórumtopicjába várunk. A játékbeli chaten, privátban, játékbeli levélben és fórum PÜ-ben küldött jelentkezéseket nem vesszük figyelembe, szerencsés esetben felszólítunk a fórumon való hivatalos jelentkezésre.
  • A jelentkezések a verseny kezdete előtt 15 perccel zárulnak.

3. Lebonyolítás
  • A versenyt egy, vagy több bíró vezeti. Több bíró esetén ki kell jelölni egy főbírót.
  • Versenybíró csak és kizárólag olyan személy lehet aki tagja a Városi Tanácsnak.
  • A verseny során a versenybíró dolga a verseny irányítása, azaz a kihágások figyelése, pontok nyilvántartása, pontok összegzése, eredményhirdetés, jutalmak átadása.
  • A verseny kezdetekor minden résztvevő meghívást kap a verseny lebonyolításához létrehozott CB csoportba, amit el is kell fogadnia.
  • Minden résztvevő köteles a csoportnak engedélyezni a teleportálást a /tpbe CB paranccsal.
  • A verseny megtartásához minimum 3 résztvevő szükséges.
  • Az egyes versenyszámok megrendezési sorrendje megegyezik a II.§ -ban való felsorolási sorrendjükkel. Az egyes versenyszámok részletes szabályzatát lásd a II.§ -ban.
  • A verseny után a bíró(k) összegzi(k) az egyes versenyszámok pontjait (ld. III.§) és ez alapján hirdet(nek) győztest.
  • A díjakat az eredményhirdetés után kell átadni, a Bajnokok Csarnokában.
  • Ezek után a főbírónak közzé kell tennie az eredményeket az adott verseny fórumtopicjában.
  • Végül pedig a főbíró feladata felvésni az első három helyezettet a Dicsőség Falára (azaz kitölteni a verseny üres tábláját a Bajnokok Csarnokában)

II. § - Versenyszámok és Szabályaik

1. PvP
  • A versenyszám helyszíne: a Katlan (Aréna sgt., a kilátó mellett)
  • Megengedett felszerelés: Páncélzat, tetszőleges varázslatokkal; kard, tetszőleges varázslatokkal; íj, nyíl; élelem. Bájitalok és aranyalmák használata tilos!
  • A versenyzők körmérkőzést játszanak.
  • A harc halálig tart.
  • Harc közben a Katlan különböző csapdái, szerkezeti szabadon kihasználhatók.
  • A küzdőtér csapdáinak némelyike lávát tartalmaz, az ebben elveszett tárgyakért felelősséget nem vállalunk! Elegendő felhalmozott kvízpont esetén ajánlott biztosítást kötni a Huncraft Biztosítótársaságnál a mérkőzés előtt.
  • Harc után a vesztes felszerelését kötelező visszaadni!

2. Kajakozás
  • A versenyszám helyszíne: a Kis kikötő, azon belül az ottani parton kiépített versenyindító-állás.
  • Megengedett felszerelés: Élelem.
  • A csónakokat az indítóállás automatikusan helyezi a vízre, a céltól legtávolabbival kezdődően, a többit 0,1 másodperc késleltetéssel az előzőhöz képest.
  • A versenyzők feladata elhajózni az öböl végéig, megkerülni az ott lévő pokoltéglából épített jelzőtüzet, majd visszahajózni az indítóállás melletti célba.
  • A verseny alatt a többi játékost bármilyen módon hátráltatni (íjjal lőni, hógolyóval, tojással dobálni, stb.) tilos!

3. Íjászat
  • A versenyszám helyszíne: Hegyfok íjászaréna
  • Megengedett felszerelés: Íj, nyilak, élelem.
  • Az indításhoz a versenybírónak Íjászversenyt kell kezdenie az arénában, a /ijaszverseny hegyfok paranccsal, majd rögtön kilépnie a /felek paranccsal. Ezután az összes versenyző belép az Íjászversenybe.
  • A versenyszám lebonyolítását a Huncraft rendszere automatikusan végzi.

#. Vívás | Ez a versenyszám már nem szerepel a CB számai között. |

  • A versenyszám helyszíne: Old Gladiator küzdőtér.
  • Megengedett felszerelés: Páncélzat, varázslatok nélkül; kard, varázslatok nélkül; élelem.
  • A versenyzők körmérkőzést játszanak.
  • A harcot a versenybíró vezeti.
  • Harcot a versenybíró bevitt találatonként megszakítja, és regisztrálja a találatot.
  • A harcot csak az után lehet folytatni, hogy a megsebzett játékos életpontjai visszatöltődtek maximumra.
  • Az adott kör nyertese az, aki először jut el három bevitt találatig.


4. Parkour
  • A versenyszám helyszíne: A város széli Parkour pálya
  • Megengedett felszerelés: Élelem
  • A versenyzők körmérkőzést játszanak.
  • Minden menet új pályát használ. A pályát a parton lévő gomb megnyomásával lehet véletlenszerűen újragenerálni. Ha az így kapott pálya a versenybíró szerint túl könnyen teljesíthető, akkor újat generál.
  • A versenyzők a kezdőpallókon lévő nyomólapokról indulnak, eljutnak az átellenes pallóra, majd onnan vissza a kezdőpallóra. (A kezdőpallóra, nem a vízpartra!) A gyorsabban célba érő játékos nyer.
  • Ha valaki menet közben a vízbe esik, folytathatja az ugrálást, de értelemszerűen nagy hátrányba kerül.
  • A nyertes kilétének eldöntését segítendő van egy kb. 0,2 mp pontosságú "célfotó"-rendszer is beépítve. Ennek eredményét a gomb két oldalán lévő lámpák mutatják a versenybírónak.

5. MineJump
  • A versenyszám helyszíne: városfali MineJump aréna.
  • Megengedett felszerelés: Feather Falling cipő, élelem.
  • Minden versenyző hármat ugrik, pontjaikat az aréna belső falára kifüggesztett pontozás alapján a versenybíró feljegyzi.
  • A szabályok a szerveren általános MineJump szabályok.

6. Spleef
  • A versenyszám helyszíne: városi Spleef aréna.
  • Megengedett felszerelés: Élelem.
  • A versenyzők körmérkőzést játszanak.
  • A játékot a versenybíró vezeti, egyúttal ő ellenőrzi a kihágásokat és kezeli a küzdőtér ajtajait.
  • A játékhoz az ásók (Efficiency V kőásó) biztosítva vannak, az aréna korlátjánál elhelyezett ládákból kivehetők, vagy a versenybírótól igényelhetők.
  • A veremben a hógolyók eltakarítása céljából láva található. Az ebben elveszett tárgyakért felelősséget nem vállalunk!
  • A szabályok az általános Spleef szabályok, melyek a helyszínen is olvashatók, infokönyvekre kiírva.

7. Lóverseny
  • A versenyszám helyszíne: a városi Lóversenypálya
  • Megengedett felszerelés: Élelem
  • Minden versenyző választ magának egy lovat a versenypálya melletti istállóból, és felsorakozik a rajthoz.
  • A versenybíró az arra szolgáló kar segítségével véletlenszerűen újrageneráltatja a versenypálya akadályait, majd a másik karral a korlátot lehúzva elindítja a versenyt.
  • A versenyzők rajtolnak, majd átugratnak 0-8, teljes vagy részleges akadályt, illetve egy vizesárkot, majd beérkeznek a pálya végén lévő célba.

8. Vadvízi evezés
  • A versenyszám helyszíne: a város körüli vadonban kanyargó folyó.
  • Megengedett felszerelés: Maximum 9 darab csónak, élelem.
  • A versenyzők a Kajakozás csónakindító-állásáról rajtolnak, de ahelyett, hogy megfordulnának a pokoltégla jelzőtűznél, továbbhaladnak a kihelyezett jelzőtüzek mentén, melyek egy folyó torkolatához visznek. Ezen a folyón felhajózva kell végül eljutni a Citadella-hegy tövében lévő kicsi csónakkikötőbe, ahol a folyó ered.
  • A verseny során maximum 10 darab (1db az indítóállás által kiadott + 9 db magával hozott) csónak használható. Ha ezzel a mennyiséggel a versenyző nem tud célba érni, akkor automatikusan diszkvalifikálódik a versenyszámból.
  • A verseny alatt a vanilla játék minden lavírozásban segítő trükkje szabályosan használható.
  • A verseny alatt a többi játékost bármilyen módon hátráltatni (íjjal lőni, hógolyóval, tojással dobálni, stb.) tilos!

9. Tájékozódás
  • A versenyszám helyszíne: a város körüli vadon.
  • Megengedett felszerelés: Térkép a városról és környékéről, kard, páncélzat, élelem.
  • A versenyszám kezdetekor a versenybíró minden versenyzőnek ad egy térképet a városról és környékéről.
  • Ez után mindenkit elteleportál egy, a várostól maximum 1 km-re lévő véletlenszerűen kiválasztott helyre. Innen a versenyzőknek maguktól kell megtalálniuk a várost, és feljutni a Citadella fellegvárában kijelölt célhoz.
  • A versenyszám során a Huncraft dinamikus térképének (a.k.a. DYN map) használata nem megengedett.
  • A versenyszám alatt bármilyen teleportálás tilos!

III. § - Pontozás és Eredményhirdetés

1. A pontozás helyezések szerint megy végbe, a helyezés függ a verseny típusától.
  • Körmérkőzés típusú (PvP, Parkour, Spleef):
    • A játékosok kettesével harcolnak meg a pontokért.
    • Egy megnyert körért egy pont jár, döntetlen nincs, vesztes körért levonás nem jár. A versenyszámban összesített pontok alapján csökkenő sorrendben kerülnek a játékosok helyezésben besorolásra.
  • Sprint (Kajakozás, Vadvízi evezés, Lóverseny, Tájékozódás):
    • Minden játékos egyszerre küzd a győzelemért.
    • A beérkezés sorrendje a döntő.
  • All in 1 (Íjászat):
    • A Huncraft rendszer szerinti első, második és harmadik az adott helyezést éri el.
  • Pontverseny (MineJump):
    • Pontszám szerint (Ugródeszka alatt olvasható, közvetlen a célnál)
    • A magasabb pontszám mindent visz.

2. Összpontozás
  • A helyezések kerülnek összesítésre. Minden helyezés pontot ér, holtverseny kialakulhat.
  • Pontozás
    • Minden I. Helyezés 3 pontot ér
    • Minden II. Helyezés 2 pontot ér
    • Minden III. Helyezés 1 pontot ér
  • Az utolsó versenyszámot követően a Bírák a Tanácstoronyban tartózkodnak (vagy lecsatlakoznak a szerverről a döntéshozatal idejéig)
  • A döntés megszületése után a főbíró felveszi a nyereményeket (a petákjutalmat gyémánt formájában), majd az ünnepélyes eredményhirdetésre átvonulnak a Bajnokok csarnokába, ahol a bíró szólítja az adott nyertest miután az adott helyezett ládájába bepakol (sorban a harmadik, majd második, végül az első).
  • A nyeremény átvételekor a díjazott automatikus meghívást kap a Citadell_Olimpics csoportba.

Bejelentés nélküli változtatás joga fenntartva. Utolsó szerkesztés: Eriaror, 2014. 03. 02., 22:25


2013. február 23., szombat 22:30
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 1 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu