Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. november 17., szombat 21:08



A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 49 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Az új biome rendszer 
Szerző Üzenet
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Az új biome rendszer
Egy kérdésem lenne, de nem tudtam hol tegyem fel, szal bocs az új témáért.

Arról szeretnék érdeklődni, hogy az 1.8-ban bekerülő új biome elemek milyen formában kerülnek majd a jelenlegi mapra? Azért lenne érdekelne, mert a köv projecthez szükség lenne egy viszonylag nagy terjedelmű dzsungelre.
Esetleg lehet-e ezeket utólag módosítani? Mert akkor akár most is ki tudnám jelölni a szükséges terepet.

Ha rossz helyre írtam, vagy hülye a kérdés, akkor tegyük át, töröljük :)

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 16., péntek 16:53
Profil

Csatlakozott: 2011. május 6., péntek 12:47
Hozzászólások: 369
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Ugye az Mc magátol generálodik. Ha dynen olyan helyre mész ami full sötét, ott már találhatsz 1.8as dolgokat, pl uj biome, stronghold, stb.

_________________
* Now talking in #huncraftmod
<huncrashbot> Szia, Garmine!
<huncrashbot> Szeretlek.
<Garmine> Üdv.
<Garmine> :-D
* Garmine is now known as Yahikoo


2011. szeptember 16., péntek 17:42
Profil

Csatlakozott: 2011. június 19., vasárnap 19:16
Hozzászólások: 102
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Amikor új, eddig fel nem fedezett (le nem generált) helyekre mész, akkor lehet, hogy ott találsz az új biome-ok közül egyet :)
Mondjuk... elm a kód is megváltozott, történhet pár fura dolog :D


2011. szeptember 16., péntek 17:42
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Kreest írta:
Amikor új, eddig fel nem fedezett (le nem generált) helyekre mész, akkor lehet, hogy ott találsz az új biome-ok közül egyet :)
Mondjuk... elm a kód is megváltozott, történhet pár fura dolog :D


Igen, ettől tartok :)
Akkor viszont nyújtani kell a mapon (mindenki nekiindul úgy új területekre) ami nem túl szerencsés

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 16., péntek 17:51
Profil

Csatlakozott: 2011. június 19., vasárnap 19:16
Hozzászólások: 102
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Dynen ahogy nézegettem szerintem elég sok olyan hely van, ami körül fel lett fedezve minden, de az a terület pont nem :)


2011. szeptember 16., péntek 17:52
Profil

Csatlakozott: 2010. november 1., hétfő 8:50
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: A gép elött.
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
DE azt is vegyétek számításba hogy nem kéne le terhelni még jobban a szervert. Gondolom pár kisebb terület felfedezése még nem gond csak ne hogy túlzásba essetek.

_________________
Kép


2011. szeptember 17., szombat 20:50
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
altronix írta:
DE azt is vegyétek számításba hogy nem kéne le terhelni még jobban a szervert. Gondolom pár kisebb terület felfedezése még nem gond csak ne hogy túlzásba essetek.


jaja, pont ezért érdeklődnék, hogy hogyan lehetne majd megoldani.

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2011. szeptember 17., szombat 23:56
Profil

Csatlakozott: 2011. június 30., csütörtök 19:46
Hozzászólások: 6
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Igen, ez a problem, mert ha mindenki elindul kalandozni 1.8-as biome-okra, akkor kb. a mostani map méretének felét generáljuk le, és ez elégé terhelné... Azt nem lehet megoldani, hogy bizonyos részeit újragenerálni a mapnak, ahol nincsenek házak, stb.


2011. szeptember 18., vasárnap 7:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 549
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
A mostani tervunk az, hogy 1.8-hoz bevezetnenk egy teljesen uj vilagot - ugy nem kell felfedezni nagy uj teruleteket a regin.

Meg nem vagyunk abban biztosak, hogy a szerver elbirja ezt, meg mennyire tesznek keresztbe a szokasos Minecraft bugok.


2011. szeptember 18., vasárnap 10:09
Profil

Csatlakozott: 2011. szeptember 10., szombat 12:00
Hozzászólások: 30
Hozzászólás Re: Az új biome rendszer
Új map,WHH.


2011. szeptember 18., vasárnap 10:33
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.   [ 49 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu