Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018. szeptember 20., csütörtök 9:18



Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
 Parkour PvP város 
Szerző Üzenet

Csatlakozott: 2011. március 7., hétfő 11:47
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Parkour PvP város
1-2 héttel ezelőtt elkezdtünk építeni egy Parkour várost, az Assassin's Creed nevű játék ihletésével (ez azt jelenti, hogy csak pár pontban hasonlít, nem fogjuk teljes egészében, hasonmásképp felépíteni). A X=-7937 Z=12152 koordinátákon helyezkedő sivatagi város rohamtempóban épül. Ennek a nagyszabású tervnek teljes megvalósításához és mihamarabbi befejezéséhez két dologra lenne szükségem.

Az első: Az adminok segítségére. Ha kész lesz szeretném levédetni az esetleges grief elkerülése érdekében. És ahogy a címben is írtam PvP-t szeretnék rá, mivel a szerver jelenleg eléggé soványan áll PvP-t illetőleg és így, parkour-el egybekötve érdekesebb, izgalmasabb lehet.

A második: Segítség. Ez jelenti mind az adományokat, mind a munkaerőt. Terepformáláskor mindig írni fogok ide és a chat-re is, hogy aki szeretne segíthet. Adományként pedig a leghasznosabb a homok, homokkő és fa, de bármit köszönettel fogadunk. Az építőmunkásokat pedig magam válogatom ki, aszerint hogy kivel tudok közösen jól dolgozni a hatékonyság érdekében.

Üdv.: akosfulop


2012. július 19., csütörtök 19:00
Profil

Csatlakozott: 2011. március 7., hétfő 11:47
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Előjött még két gondolat, amihez admin, programozói segítség kellene. Az egyik: hogy meg lehetne-e oldani, hogy mielőtt valaki átjut PPC-re, eldönthesse hogy PvP-zni akar vagy csak simán Parkour-ozni. Tehát például elteleportál egy szobába ahol 2 gomb van és ha a Parkour nyomja meg, nem tud sebződni viszont ő se tud, de ha a PvP gombot nyomja meg akkor a normál PvP szabályok érvényesek rá.
A másik dolog pedig hogy jó lenne ha a trapdoor-okat nem lehetne mozgatni csak a sima ajtókat.
A kérdésre, hogy egyáltalán engedélyezik-e és ha igen van-e valaki aki megcsinálja, elég megadni a választ ha kész lesz a város, mert ha sikerül amit megálmodtam, hogy az egész Sivatagot beépítsük, megérné a fáradozást.
Úgyhogy kérném az adminokat hogy gondolkozzanak el rajta.
Üdv.: akosfulop


2012. július 26., csütörtök 19:39
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Az hiszem ennek a keresnek nem tudunk eleget tenni. Az ugyan meg megoldhato, hogy bizonyos playerekre keruljon csak pvp, de a rendszerunk kifejezetten arra van kialakitva, hogy ne legyenek egy teruleten vegyesen ilyen jatekosok.
A pvp allapot annyit tesz, hogy az a jatekos sebezheto. Tehat a "latogato" playerek halomra tudnak olni a tobbieket. Visszafele ez nem lenne lehetseges, tehat a "latogatok" igy sebezhetetlen gyilkosok lehetnenek.
Arrol ne mis beszelve, hogy a jatekosokon nincs semmilyen kulso jelzes errol.


2012. július 26., csütörtök 20:29
Profil Honlap

Csatlakozott: 2011. március 7., hétfő 11:47
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Ezért gondoltam, hogy a "látogatók" ne tudjanak sebezni, az megoldaná a gondot. Persze ha ez túl nagy munka, megértem senkit se kötelezhetek egy ekkora feladatra. Viszont ha esetleg valaki úgy gondolja, hogy megcsinálná, nagyon hálás lennék és a lehetőségeim szerint próbálnék viszonozni (valószínűleg senki nem fogja megcsinálni).
Viszont a trapdoor-os dolgot meg lehet oldani?


2012. július 26., csütörtök 21:57
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2012. május 11., péntek 18:52
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Paks
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Az esetleg megoldható lenne, hogy egy másik sivatagba bemásolni a várost WorldEdittel és az a terület egy elkerített PVP zóna lenne.

És mikor az ember azt választja hogy elmegy Parkour városba, akkor a spawnról a book egy szobába vezet ahol lehet választani a Safety és PvP verzió közül.

_________________
Join the glorious REVOLUTION!

2012. Dec. 27.:
- Milyen ModHQ? Te látsz itt ModHQ-t?


2012. július 27., péntek 9:15
Profil Honlap

Csatlakozott: 2011. március 7., hétfő 11:47
Hozzászólások: 13
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Ez se egy rossz ötlet!
Viszont igazából ez nem szükséges... Ami a Pálya érdekében fontos lenne az a trapdoor-os megoldás, mivel a házak falán rengeteg van, és egyrészt ha valaki átállítja akkor az esetleg menekülő játékos nem tud feljutni, másrészt ha valaki majdnem megmászott egy több emeletes házat és akkor állítják át, az eléggé sok élet vesztéssel járna gyakorlatilag semmi PvP nélkül. A sima ajtók viszont rengeteg épületbe bevezetnek (ugye ehhez nyitva kell legyen), de a Parkour részét is képezik néhány helyen (csukott állapotban). Úgyhogy ha a PvP-"látogató"-s dolgot nem is, ezt igazán meg kéne oldani...


2012. július 27., péntek 9:50
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. november 8., kedd 22:29
Hozzászólások: 364
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
HunD_Panza írta:
...WorldEdittel...

Nincs Worldedit plugin a szerverben, a huncraftnak kulon rendszere van erre, amit Vol_editnek hivnak :)


2012. július 27., péntek 9:53
Profil
Avatar

Csatlakozott: 2011. augusztus 26., péntek 22:01
Hozzászólások: 646
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Azt se nagyon lehet megoldani, hogy csak a csapóajtókat ne lehessen használni. Ahhoz külön triggerrel minden egyes kis ajtót tiltani kéne. nincs az az admin, aki ezt megcsinálja :D

_________________
a Minecraft olyan, mint a lego, csak nem fáj annyira ha rálépünk

Kép


2012. július 27., péntek 18:52
Profil

Csatlakozott: 2012. március 17., szombat 15:22
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: http://i.imgur.com/9mrKqPx.jpg
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
Csak ugy lenne megoldhato, ha lenne /pvpbe es /pvpki parancs.
Vagy 2 varos "worldedittel" , de az mar hulyeseg - akkor nem lenne egyedi.

_________________
Walking around and building shit.
Flying around and building http://imgur.com/a/Z6M9O#0 .


2012. július 27., péntek 22:04
Profil YIM Honlap
Avatar

Csatlakozott: 2010. szeptember 15., szerda 22:17
Hozzászólások: 1256
Hozzászólás Re: Parkour PvP város
pvpki/pvpbe nem lesz tuti, mert elonyhet juttatja a PVP zonaban a jatekosokat.
Mar mondtam, a PVP rendszer jelenleg ugy mukodik, hogy az adott jatekos sebezhetoseget engedelyezi. Ez nem ffog valtozni. Tehet semmi ertelme egy kornyezetben vegyesen elhelyezni ilyen jatekosokat.


2012. július 28., szombat 14:26
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Ez nem a Starcraft-tal foglalkozó Huncraft, az a huncraft.hu